Early betrouwbaar?

Ik mag van de gynaecoloog eigenlijk pas over 3 dagen testen (de 26e) maar ik had echt steekjes in mijn buik steeds (overal). Soms ook rugpijn en schouderpijn. Geen bloedverlies gehad of misselijk. Wel 1 ochtend hoofdpijn gehad.

Nu heb ik 3 dagen lang een early gedaan. De test ging van licht naar ietsje donkerder.

Ik durf niet te juichen ivm miskraam die ik eerder heb gehad.
 
Laatst bewerkt:
Bij de meeste testen geldt dat er 2 strepen moeten verschijnen. 1 in het controle venster, om te zien of de test werkt, en als de test positief is, verschijnt er nog een tweede lijn.
Zie vooral ook bijsluiter.
 
Hey Essil, ik heb inderdaad twee streepjes. Vandaag een hele donkere. Maar nog steeds NOD dus durf nog niet te hopen. Vandaar de vraag of het iemand ervaring heeft? Liefs
 
Is die schouderpijn juist als je ligt? Zo ja, vooral even de gynaecoloog bellen.

Anders, een positieve test is een positieve test. Ja, het kan de eerste 12 weken misgaan. Het enige wat je daartegen kan doen, is je aan de voeding voorschriften houden. Geen rauw vlees, geen salie enzovoorts. Maar zelfs dan blijft er kans, beide kanten op.
 
Terug
Bovenaan