Early kruidvat

Hoi allemaal,

Ik zit even in onzekerheid. Ik heb de Kruidvat earlytest gedaan en ik weet dat die wel is vals positief zijn met vage lijntjes. Nou heb ik er 1 met urine gedaan en 1 met water en ik zie toch echt duidelijk verschil. Ben ik dan toch zwanger?
 
Heb je een foto? Die testen zijn trouwens nooit vals positief, ze reageren op hcg dus als er hcg aanwezig is zie je een streep en als er geen hcg is krijg je nooit een streep. Wat wel vaak gebeurt is dat mensen denken een licht streepje te zien die er in werkelijkheid niet is
 
[quote quote=10570928]Je kan wel eens een valse negatief test hebben, maar nooit een valse positieve test!
Gefeliciteerd:)[/quote]

Was dat maar zo, menig vrouw is flink teleurgesteld door deze test. Die moet uit de schappen worden gehaald. Wellicht heb jij het zelf niet meegemaakt maar dat betekent niet dat anderen het niet hebben?
 
Bij mij heeft de kruidvat early test gewoon goed gewerkt, positief was positief. Maar wel voor de zekerheid nog verschillende testen gedaan op de dagen die volgden. (Lag niet aan de testen maar aan dat ik het niet geloofde ?)

Hopelijk is het raak!
 
Terug
Bovenaan