Early riser & 45 minuten slapen max

<p>Hi allen,</p><p>Sinds een maandje ongeveer wordt een van mijn tweeling (9 maanden) heel vroeg wakker iedere ochtend! Tussen 04:45 en 05:30. Ook snachts heeft hij vaak paniek en krijgt zichzelf ook niet meer in slaap.</p><p>Nu dacht ik eerst aan een sprong, hij gaat heel hard de laatste tijd met staan - optrekken - heeeel hard kruipen. Dus leek hij snachts veel te verwerken te hebben (dacht ik).</p><p>Helaas zijn we nu een maand verder en lijkt het alleen maar erger te worden. Ook omdat we hem niet te lang kunnen laten gaan en toch weer in naar hem toe gaan omdat zijn broer anders óók wakker wordt (het geluid gaat echt door muren en verdiepingen heen).</p><p>Misschien goed om te vermelden; na 14:30 wilt meneer NIET meer slapen. En ze slapen savonds rond 18:30.</p><p>De ander van de twee slaapt overdag niet meer dan 45 minuten, we leg hem dus nog ca 4x per dag op bed voor hazenslaapjes.. iemand daar de tip voor? wakker houden en minder in bed leggen al geprobeerd, wordt er niet langer of gezelliger op. </p><p>Thanks alvast!</p>
 
Hoi
Kan het zijn dat hij al honger heeft als hij zo vroeg wakker is hier als ze voor 6 uur wakker is geef ik haar een halve fles in bed en slaapt dan vaak nog een uurtje of 2 verder maar het kan ook zijn dat hij na 11 uurtjes slaap gewoon is uitgeslapen  
En voor de hazeslaapjes hier werkt vaak na 40 min naar boven haar speen voor haar neus leggen of in haar mond doen als ze een beetje wakker word en haar muziekje weer aan maar als ik net te laat ben en ze een half oog open heeft werkt t niet 
 
Terug
Bovenaan