early symptomen en testen

Heeii allemaal,
Ik dacht dat het wel intresant zou zijn als we allemaal onze vroege ervaringen met elkaar kunnen delen.

Ik begin.. Mijn partner en ik zijn nu +- een jaar bezig met het proberen zwanger te worden. Persoonlijk na het stoppen met anticonceptie veel problemen gehad met mijn menstruatie cyclus waarvoor ook een bezoekje aan de gynaecoloog. Tot heden nog mijn LH peak niet kunnen meten met strips wat het lastig maakt om te timen..
Nu ongeveer 7DPO en kon het niet laten om te testen.. mogelijke lichten streep/ of indent.
Veel spanning en probeer niet om te veel aan te hechten om teleurstelling te voorkomen

Symptomen:
- Gevoelige tepels
- Migraine aanvallen
- Lichte krampjes in mijn rechter zijde.

Wat zijn jullie symptomen en ervaringen?
 
Voor NOD gevoelige borsten maar nooit voor NOD getest. Ik ben niet iemand die iedere cyclus weer de kas van de fabrikanten spekt om nutteloos te gaan testen. Teleurstelling gegarandeerd. Mijn advies: laat je niet opjutten of gekmaken. Wacht tot NOD. Niet ongesteld? Dan pas testen.
 
Ik was vrij snel zwanger de eerste keer wat helaas een miskraam werd. Daarna grote wens opnieuw zwanger te raken, dus toen wel ovulatie testen gebruikt om de kans een beetje te vergroten. Ik merkte wel dat ik erg op symptomen ging letten en mezelf daar een beetje gek mee kon maken, maar inderdaad pas getest een dag na NOD (positief na 5 maanden). Anders stelt het telkens weer teleur en doe je een test voor niks. Symptomen die ik had voor positieve test waren buik-/rugkrampen en licht bruin verlies wat vanzelf stopte. En bij de eerste zwangerschap gespannen borsten, tweede keer helemaal niet.

Ik was al jaren met de pil gestopt, heeft bij mij ook 7 maanden geduurd voordat mijn cyclus terug kwam, maar ik had toen geen actieve kinderwens.
 
Hier nu 8/9 DPO en af en toe menstruatieachtige krampen, zeurende borsten en eetbuien! De zeurende borsten heb ik overigens vaker maar niet zo heftig. Ik heb een cyclus van 30-32 dagen dus ik moet nog een weekje wachten tot de NOD.
 
Terug
Bovenaan