<p>Ohhh de zenuwen gieren door mijn lijf..</p><p>Mijn man en ik zijn bezig voor een tweede kindje. Zitten nu in de eerste ronde en man.. wat voelt het weer net zoals bij de eerste. Ik heb PCOS dus vanzelfsprekend is het absoluut niet. Nu heb ik de afgelopen maanden mijn cervixslijm en baarmoedermondstand gevoeld en op basis daarvan mijn ovulatie geplaatst op 3 juni. Nu heb ik een vrij korte luteale fase van ongeveer 12 dagen dus is mijn NOD op 15 juni. Nu heb ik wat 'last' van krampjes en ergens een onderbuik gevoel dat het wel eens raak kan zijn. Toch ben ik hier wel voorzichtig in. Vanmiddag maar wel alvast de tests in huis gehaald. En natuurlijk, nu ze hier liggen kan ik mij maar moeilijk inhouden! Nu heb ik ook een early test gekocht van de kruidvat. Ik vraag me af of er dames zijn die hier voor NOD mee getest hebben en of dat überhaupt wel zin heeft? Ik weet dat het nog vals negatief kan zijn of positief en vroeg mis kan gaan, dus dat hoeft niet gezegd te worden
. Ik vraag me eerder af of ze überhaupt zo vroeg al wel positief kunnen worden.</p>