Early test en niet kunnen wachten.

A

Anoniem

Guest
<p>Hi lieve allemaal,</p><p>Zaterdag is pas eigenlijk mijn NOD maar we zijn proberen zwanger te worden van onze 2e en ik ben dus ook nieuw op het forum.</p><p>Nu ben ik altijd veel te nieuwsgierig en ook nu ik allerlei symptomen herken kon ik niet meer wachten. Sterkere ruik, sterkere urine, vreetbuien (ohno..!)</p><p>Streepje is geloof ik bijna niet te zien en logisch ook, maar ik lijk toch een lichte streep te zien???</p><p>Enfin, zaterdag nog een keer testen met de 2 stuks van het kruidvat.. moet ik toch nog geduld hebben ? grrr...</p><p>meer mama’s die zó ongeduldig zijn? Haha, ik wil een foto plaatsen maar dit krijg ik niet gedaan??</p><p> </p><p> </p><p> </p>

Mupload.nl kun je een foto uploaden, kopieer de link en plak hem hier.
Succes!

Hoihoi Dubblef,
Ik voeg me toe bij je.  Wij zijn ook aan het proberen voor een tweede kindje en ben nu aan het wachten tot mn nod. Die is over een weekje. Ben nu plots vanavond misselijk geworden. Geen idee of dit ermee te maken heeft. En sinds gisteren supermoe....
Helaas kan ik je upload niet zien?!?
Groetjes!

Hoihoi Dubblef,
Ik voeg me toe bij je.  Wij zijn ook aan het proberen voor een tweede kindje en ben nu aan het wachten tot mn nod. Die is over een weekje. Ben nu plots vanavond misselijk geworden. Geen idee of dit ermee te maken heeft. En sinds gisteren supermoe....
Helaas kan ik je upload niet zien?!?
Groetjes!

Hoi hoi
wij zijn ook bezig voor een tweede ... volgende week woensdag mijn NOD ... zo spannend weer ... 
soms denk je ik ga er deze keer niet bezig zijn maar je blijft er mee bezig ?
succes jullie 

Spannend Rosybo!
Succes met wachten haha. 
Ik ben vandaag misselijk maar weer naar huis gegaan van werk. Bah...hopelijk is het een symptoom ipv een virusje...
Misschien toch maar testen. Haha

Terug
Bovenaan