Early test kruidvat

<p>Hallo!    Ik en mijn vriend zijn bezig en hopen op een dag mama en papa te worden.  Nu dacht ik vandaag doe een test, (Dag 24 cyclus)  Paar dagen voor NOD en die sloeg metteen positief uit, Een dikke plus dus!  Nu mijn vraag zijn de early testen van Kruidvat betrouwbaar? Ik wil een foto invoegen maar weet niet zo goed hoe dit moet nog haha.    Liefs </p>

Hoi!
Ik heb ook positief getest met de early test van de kruidvat en nu een zoontje van 5 maanden. Bij mij was hij dus zeker betrouwbaar. Via mupload kun je een foto toevoegen. 
Hoop voor jullie op een positieve test en dat jullie papa en mama mogen worden!

Goedemorgen,
Deze test zijn zeker betrouwbaar. Alleen er wordt gezegt dat als je voor je NOD test, de kans dat je een spontane miskraam krijgt in je ongesteldheidsweek groter is en je dus teleurgesteld wordt omdat je dan weet dat het geen menstruatie is. Daarom wordt er geadviseerd te wachten tot je NOD.
Maar: ik heb dezelfde test gedaan en die van mij zag er ook zo uit. Inmiddels 32+2 weken zwanger?.
Dus ik wens je van harte Gefeliciteerd toe! Geniet vooral zo veel als mogelijk van deze mooie gebeurtenis!

Gebruiker10223472, allereerst gefeliciteerd!
Early testen zijn zeker betrouwbaar, alleen bied na je nod testen wat meer zekerheid. Zal kan het dan alsnog fout gaan. Je hoeft dus ook morgen geen test te doen want die zal ook gewoon positief zijn.
Geniet er vooral van?

Terug
Bovenaan