Early test negatief 1 dag voor nod

Zijn je kansen verkeken als de early action test negatief is 1 dag voor nod?

Ik had de afgelopen 4 dagen menstruatiepijn en heb dat nooit zo ruim van tevoren en het voelde anders en was er bijna overtuigd dat dat mijn innesteling was.

Mijn ovulatie was precies 13/14 dagen geleden en ik heb een regelmatige cyclus van ong 27 dagen.

Early action test is vandaag negatief (en ik heb een ovulatietest voor de grap gedaan omdat ik er heeel veel van heb liggen en heb begrepen dat die ook positief zou moeten uitslaan maar helaas niet).

Is er nog een kans dat ik zwanger ben of zijn mijn kansen verkeken? Alvast bedankt voor jullie reacties!



 
Bij mij werkte de early action ook niet. hoe het komt geen idee, maar bij mij werkte de normale action test wel goed ( ook als ik die te vroeg gebruikte) het verhaal van een ovulatietest blijkt te kloppen, maar was bij mij ook niet het geval. Ik zou dus gewoon even wachten en anders nogmaals testen. Zolang je geen menstruatie hebt kun je natuurlijk gewoon zwanger zijn. 
Heel veel succes 
 
 
Ik had 1 dag na nod een positieve test in handen dus het kan wel! Helaas liep het bij mij uit op een miskraam, maar zolang je niet ongesteld wordt zou ik zeker even blijven testen in de ochtend. Succes!
 
Je kans is denk ik nog niet verkeken. 


Afgelopen vrijdag was mijn nod. De dag ervoor was de early test negatief en vrijdag was er echt een heel erg licht streepje te zien. Ik heb toen ook de normale van de action gedaan en een early van een ander merk. Ook die hadden beide een streepje alleen nog lichter. Omdat ze zo licht zijn durf ik nog niet te juichen, maar het kan dus wel. Er is volgens mij hoop totdat je ongesteld wordt. 
 
Terug
Bovenaan