Early test

<p>Hou allemaal. Wat zijn jullie er ervaringen met de sensi test etc als early testen? Vanmorgen getest: negatief. Woensdag is mijn NOD.</p><p>Heb vage klachten. Opgeblazen gevoel. Ik werk bij de huisarts en de urines stonken echt erger gisteren. (ja erger dan normaal hihi) vage buikkrampen gehad afgelopen dinsdag tm donderdag. Duizelig, maar heb dan ook een lage bloeddruk momenteel..</p><p>Dus ben benieuwd naar jullie ervaringen </p>
 
Ik denk als je zelf bij een huisarts werkt je zelf weet dat je lichaam soms gekke dingen met je doet , ik zal zeggen wacht op je nod, en test dan nog eens. Zal de twee voor 5 euro van kruitvat doen die zijn erg gevoelig en geven echt wel aan of je zwanger bent of niet. De early kan positief zijn voor je nod en vervolgens alsnog ongesteld worden.
 
succes
 
Als woensdag pas je NOD is, dan heb je echt nog te vroeg getest. Ik had 1 dag voor NOD een positieve test (Action). Misschien zelfs 2 dagen voor NOD, maar die was buiten de geldige afleestijd. Probeer in ieder geval tot dinsdag te wachten met testen.
 
Ik gebruik altijd de early test van Sensitest en daarmee heb ik 3x al 3 dagen voor mijn NOD positief getest. Ik vind het fijne en betaalbare testen.
 
Ik testte in maart 1 dag voor NOD met 3 early testen. Supernegatief terwijl ik zo erg het gevoel had zwanger te zijn. 4 dagen daarna voor de zekerheid getest met een early test die ik over had en ja hoor, zwanger! Nu inmiddels bijna 35 weken. Kan dus absoluut ?
 
Ik testte positief met kruidvat early en predictor early. Maar volgens mij is het voor iedereen anders. Het is gewoon nog niet zo betrouwbaar, paar dagen voor NOD. 
Ik merkte vooral dat ik zwanger was omdat mijn eigen urine anders rook. 
 
Terug
Bovenaan