Early test

Hoi iedereen!

Ik had een vraagje, ik heb nu langer dan een jaar geleden mijn spiraal laten verwijderen omdat ik klaar was met al die hormonen, nu deden mijn vriend en ik voor het zingen de kerk uit en dit is dus een jaar goed gegaan. Nu is het een dag na mijn eisprong “mis gegaan” en kreeg ik zes dagen na mijn eisprong menstruatie achtige krampen in m’n onderbuik wat doorliep naar m’n schaambeen, pijn in m’n onderrug en erg moe. Ik ben niet bezig met zwanger raken dus dit zijn geen kwaaltjes die tussen m’n oren zitten. Nou moet ik dinsdag ongesteld worden maar omdat ik gek werd van die kwaaltjes heb ik een Early test gegaan vanochtend en deze was dik positief. Binnen niet eens 1 minuut stond er een dikke streep. Nu word ik helemaal gek van die twijfelachtige gevoelens omdat k op dit forum veel lees dat Early testen niet te vertrouwen zijn.. wat denken jullie hier van? En hoe kan ik een foto toevoegen van mijn test? Ik ben hier nieuw ?.

Xx
 
Je kan niet zozeer een foto toevoegen, als wel een link naar een foto.
Maar een foto online gaat je test niet een minder positieve uitslag geven hoor. Als je wijfelt aan de kwaliteit van de test, woensdag met ochtend urine even een gerenommeerde normale test doen. Blijf voor de zekerheid maar vast van de alcohol af, en haal foliumzuur in huis.
 
Oké nou ik heb 2 x geprobeerd wat te plaatsen maar het komt niet tevoorschijn. Haha
Je moet even naar http://www.mijnalbum.nl
En daar maak je een account en voeg je foto's toe, vanaf daar kan je de link hier toevoegen en volgens mij krijg je de vraag of iedereen het mag zien?
Ik denk dat je ervan uit kan gaan dat de test klopt maar idd op je NOD nog even met een normale test testen??
 
Het is wel snel als het nu al een dikke positieve band is. Ik weet niet of je zwanger wilt worden, aangezien je probeerde voor het zingen de kerk uit te gaan. Zeker in de eerste weken kan het natuurlijk nog misgaan. Ik heb ook wel eens mijn innesteling gevoeld en lichte bloeding gehad, en op mijn NOD werd ik gewoon ongesteld. Dus voorlopig blijft de onzekerheid. Sterkte!
 
Terug
Bovenaan