easy walker iemand ervaring?

hoi,

ik heb de easy walker classic en ik ben er meer dan te vreden over. Het is een lichte kinderwagen, smal en makkelijk te sturen met 1 hand. Als je het kleine zwenkwiel erbij koopt heb je een prima wagen voor op het strand, in het bos en in de stad. Het zitgedeelte kan niet helemaal plat, maar dat kan wel weer bij de easy walker sky. En de wagen is niet in hoogte verstelbaar, en dat is de sky wel weer. Deze kinderwagen is prima mee te nemen in de trein en bus, hij past in de trein boven in het bagage rek.

Ik ben zelf na een klein anderhalfjaar overgestapt van de Mutsy Urban 4 wielen, naar de easy walker. Ik vond die kinderwagen een verschrikking en hij was mij veel te zwaar om te duwen.

Ik zou zeggen ga de kinderwagens eens uitproberen en probeer dan ook meteen de urban jungle en een 4 wieler, dan heb je goed vergelijkingsmateriaal.

Een paar tips.....

Als je tot aanschaf overgaat, koop dan niet een lime groene of een kleur die er dicht bij komt, deze kleur trekt nl vliegjes aan. Daarnaast schaf ook meteen de goede regenkappen erbij. Ik heb zelf ondervonden als je dat niet doet het eerst een goedkoop lijkt maar op den duur een duurkoop wordt. En de regenkap van het merk zelf past heel mooi om de wagen heen.

Veel plezier met de aanschaf!!!

groet,

mamaraf

dank je.
ik had eerst de urban jungle en de speedy op mijn lijstje staan. Maar de UJ past niet goed in de kofferbak. Dus die valt af. De speedy staat er ook nog steeds op en kwam toen ook uit op de easy walker. ik hoor er alleen weinig over. maar hij is zo compact inpakbaar dat lijkt me super.

we gaan volgend weekend maar weer eens wandelwagen proefrijden en nemen dan de auto mee om te passen in de kofferbak.

Terug
Bovenaan