EasyBase

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik vraag me af of er mensen zijn die ervaring hebben met de EasyBase van Macicosi.
Het lijkt mij ideaal om te gebruiken omdat ik bij onze dochter al moeite had om de maxicosi vast te maken op de achterbank en meestal omliep naar de andere portier om het voor elkaar te krijgen. Echter onze dochter zit nu natuurlijk al in een autostoel en omlopen is daarmee niet meer mogelijk.
Ik hoop dat er al mensen zijn die er ervaringen mee hebben.

Groet Xanthe

Hoi,

Toen ik 10 weken zwanger was van onze zoon (in 2002) zagen we een soortgelijk iets van de Chico in Italie. Het basisstation zit vast in de auto, en je klikt de maxicosi erop. Hij was (en is nog steeds) niet in Nederland te krijgen. Vandaar dat we hem vanuit Italie hebben meegenomen. Het is een geweldig systeem! Je klikt de maxicosi in het basisstation, haakt de gordel (die  al vast zit) erom heen, en klaar! We waren ook helemaal verbaasd dat er in Nederland nog niet iets soortgelijks te vinden was. In Italie was er al een hele lijn van: het Clickclack system. Dus incl wagen ed. Het is dat ik de wagen niet mooi vond, want anders had ik daar alles gekocht.

Ik zou hem een keer uitproberen in de winkel. Ze hebben er vast zo'n proefstoel staan. En kijk even goed of het geheel op de achterbank past, want het systeem is iets langer dan de standaard maxicosi. Een goede winkel laat je dat allemaal uitproberen.

Groetjes, Kat

Volgens internet moet hij in onze auto passen. Er is een lijstje met merken en type auto's om te kijken of hij er wel of niet in zou kunnen. Bij ons kan hij alleen links of rechts achterin , dus niet in het midden (wat ook een officiele zitplaats is) of voorin (ivm. airbag).

Ik ga eens even kijken of ik het systeem waar jij het over hebt kan vinden online.

Groet Xanthe

Terug
Bovenaan