Easybath o.i.d.

Hebben jullie ervaring met producten zoals Easybath, waarbij de baby op iets ligt in het badje zodat jij beide handen vrij hebt?
Ben namelijk benieuwd of dat fijn is!
Bedankt,
Claudia
37+5
 
hoi claudia

ik zelf heb na 3 maand een hangmatje voor in bad gekocht tygo was zo wild in bad en nu ligt hij heerlijk ontspannen in zijn badje, en heb ik mijn beide handen vrij om hem lekker te kunnen wassen.
deze is alleen vanaf 6 kilo,
ik had er in het begin ook over na gedacht om een standaard voor in badje te kopen mar dat vond ik zo hard voor hem.
succes,
groetjes veroeska en tygo
 
Bij de hema verkopen ze een badstandaardje met een badstof doekje erin. Ideaal en niet duur! Ik heb 'm maanden gebruikt bij mijn oudste zoon en nu gebruik ik 'm ook al bij mijn jongste en hij is nog maar 5 weken .
 
Hoi Claudia,

Wij hebben de Easy Bath gekregen, maar die gebruiken we alleen in het grote bad, niet in het babybadje (past volgens mij ook niet...)
Laura vind het net zo lekker als het gewone badje, maar om er zelf lol van te hebben, moet je erbij in bad gaan zitten, anders kost het je je rug.
Bij ons gaat dan ook de een erbij in het bad en de ander staat klaar om Laura aan te pakken en af te drogen.

Succes met de laatste loodjes en veel geluk met je kleintje!

Mirjam
mama van Laura
 
Hoi Claudia..

wij hebben ook zo'n badkussen aangeschaft op aanraden van de kraamhulp, omdat wij allebei vrij lang zijn en op deze manier het badderen geen pretje was voor ons....wij hielden de kleine wel altijd met 1 hand vast ( onder hoofdje) en met de andere hand waste ik hem dan terwijl ik gewoon rechtop kon staan. Ik gebruikte het kussen gewoon in het babybadje, later verhuiste het kussen mee naar het grote bad en nu sinds kort ( hij is nu 5 mnd) wil hij zonder dit kussen in bad zodat ie lekker kan trappelen en lekker bij bij kan liggen, zo kunnen we samen rustig een half uur badderen...

suc6 met alles wat komen gaat
gr.
saskia
 
ik heb een groote tummy tub .mijn dochter stuiterd ook haar badje uit of stoot haar hoordje als ze haar beentjes strekt . nu zit ze in de tummy tub lekker helemaal in het water en zelfs plek voor een klein speeltje. ze is nu veel rustiger en hoef alleen haar kin boven water te houden .dus met steun van 1 vinger kan ze lekker baddere
 
Hoi Claudia,

Ik heb van mijn broer een bad geleend waar een standaard inzit.(Het is dus ook eigenlijk geen standaard, maar gewoon een vorm waar je baby dus in kan liggen). De ene kant kan je baby dus liggen en als hij/zij wat groter is kan die aan de andere kant ervan zitten. Echt ideaal. Mijn dochter vindt het geweldig en ik heb m'n handen vrij.
Mijn broer heeft het bad 4 jaar geleden op de 9 maanden beurs gekocht, dus ik weet niet waar het verkrijgbaar is.

Succes,

Groetjes Esther
 
Terug
Bovenaan