Echo 2

Hallo,

Hahaha dat begint leuk he? Echo 2. Ik heb vanmiddag al een stukje op het forum gezet over dat ik een echo krijg. Daarin vroeg ik hoe het in zijn werk gaat. Daar heb ik antwoord op gekregen. Maar wat ik nog graag wil weten is of je meteen te horen krijg of ze iets zien. Als ik toch zwanger blijkt te zijn of als ze iets anders ontdekken, of juist niets ontdekken.

Mijn man vind het allemaal ook erg spannend. We gaan er samen naar toe. Vanmiddag ging hij meelezen op het forum, en nu pas beseft hij waarom ik elke avond even zit te lezen op het forum. Ik heb er best veel aan.

Maar goed, kan iemand mij hier antwoord op geven?? En ik zag ook dat er een Vanessa bijgekomen is op het forum, dus vandaar noem ik mezelf vanaf nu maar Vanessa1. Dat is om misverstanden te voorkomen. En dat is ook makkelijker voor Vanessa en voor de andere Vanessa hihihi, mezelf dus.
Ik begin steeds meer het idee te krijgen dat ik toch zwanger ben. Ik heb nu ook last van mijn borsten. En ik ben ook moe. En vooral die harde onderbuik.
Ach ik snap er helemaal niets meer van. Het kan ook dat mijn lichaam me volledig in de maling neemt.

Nu nog een vraagje, Biaggi heb je nog steeds niet getest??? Hou je het nog een beetje vol??? Hihihi, ik ben benieuwd. Hou ons wel op de hoogte hè.

Groetjes Vanessa
 
Terug
Bovenaan