Echo 5 weken 6 dagen

<p>Hallo Iedereen</p><p>Na vanochtend wat bloedverlies te hebben gehad moet ik aankomende woensdag voor mijn eerste echo komen. Ik moet (wat ik zelf heb berekend) met 5 weken en 6 dagen voor de echo. Heeft iemand van jullie toen al wel eens een kloppend hartje gezien? Heeft iemand sowieso wel eens wat bloedverlies gehad zo vroeg? Ik maakte mijzelf nogal ongerust.</p>
 
Hou er rekening mee dat de kans er is dat je nog geen hartje ziet kloppen, het zou kunnen maar het is vroeg.
Verder kan ik je niet gerust stellen helaas, bloedverlies hoeft niet verkeerd te zijn, een inestel bloeding bijv. Helaas heb je dit niet in de hand, en hoop ik voor je een mooie echo, probeer je niet te druk te maken je hebt het niet in de hand.
 
Het hartje klopt volgens mij tussen de 6 en 7 weken. De kans dat je nu een kloppend hartje ziet is dus heel klein, maar dat zegt niets! Ze zullen denk ik kijken of het op de goede plek zit en of het er in die zin goed uit ziet dat het mooi groeit volgens schema.
Succes!
 
Ik ben met 5 weken naar het ziekenhuis gestuurd omdat ze dachten aan een BBZ
 Daar kreeg ik een inwendige echo. Zoals ik zei, kwam ik er toen achter dat ik 5 weken was en toen zag ze heeel licht een hartje kloppen. De arts zei toen, als jr een dag eerder was gekomen was dit waarschijnlijk nog niet eens zichtbaar. Dus het kan wel, maar hou rekening met geen zichtbaar hartje, dan valt het niet al te erg tegen 
 
Bedankt voor jullie reacties dames! De wat bruinige/bloederige afscheiding die ik gisteren had is nu wel wat erger geworden en heb is ook wat lichter geworden van kleur. Ik ga duimen voor het beste. Tot nu toe heb ik niet echt veel klachten van mijn buik. Behalve darmklachten. Hopelijk is het niets ernstigs en kan ik jullie morgen allemaal goed nieuw brengen. 
 
 
Terug
Bovenaan