echo 5 weken niks te zien wie nog meer

<p>hallo allemaal</p><p> </p><p>april 2021 een bbz gehad, vanaf 4+6 veel krampen en met 5+5 met spoed geopereerd, 1.5 liter bloed in m'n buik en kantje boord. gelukkig allemaal goed gekomen.</p><p>nu het volgende, ik heb gisteren naar eigen berekening 5 weken zwanger een inwendige echo gehad waarop alleen verdikt bms te zien was van ongeveer 12 mm geen vruchtzakje niks. ik lees overal dat met 5 weken een vruchtzakje te zien is. vk denk dat ik wss korter zwanger ben maar naar eigen berekening lijkt me dit haast onwaarschijnlijk, willen jullie mee rekenen? hadden jullie wel een vruchtzakje of mischien ook niet en later wel? ben erg bang voor een 2de bbz en weet me geen raad.</p><p>6 Aug menstruatie </p><p>20 Aug piek ovu test dag 15(was vanaf 19 Aug positief en op 21 Aug ook nog maar aflopend</p><p>21 Aug dag 16 eisprong denk ik</p><p>31 Aug minuscuul positieve test(echt turen) na mijn mening 10 dpo</p><p>4 sept (nod bij cyclus 29 dagen) positieve clearblue 1-2 en kruidvat 2v5 duidelijk streepje nog geen knaltest</p><p>6 sept al dikkere streep </p><p>9 sept knaltest kruidvat (eerder niet geprobeerd (2 gelijke strepen)</p><p>echo na eigen mening dus op 5 weken precies en niks te zien.</p><p>enige wat ik me kan bedenken is dat ik 1 a 2 dagen korter zwanger ben als mijn lutuele fase langer was (dit was vorige maand 31) maar alsnog teste ik 10 dpo al positief</p><p>wat is jullie mening, is er nog kans of had ik allang een vruchtzakje moeten zien?</p><p>aankomende woesndag (5+4) nieuwe echo</p><p> </p><p>groetjes </p>

Ik kan niet echt iets zeggen over je situatie maar wat ik je wel kan vertellen is dat ik met 6 weken een echo heb gehad.
Het enigste wat ze zien was was een soort luchtbelletje met een mini wit knipperlichtje.
Verder niks.
Wees dus niet gelijk ongerust, het kan best dat je de volgende keer ook een luchtbelletje ziet.
Vind het wel ontzettend naar wat je hebt mee gemaakt. En ik begrijp heel goed dat je daardoor extra spanning hebt.
Maar probeer je lichaam een nieuwe kans te geven.
Ik wens je een prachtige baby toe!

Ik kreeg met ongeveer 6 weken een echo, omdat ik IUI heb gedaan via ren kliniek.
Was toen alleen een heel klein schijfje te zien. Kan helaas geen afbeelding toevoegen hier ?

Kreeg in mei een MA… In augustus terug een positieve test. De gynaecoloog had me gevraagd haar direct te contacteren. Ik mocht de dag nadien komen en toen zag ze idd een verdikking en dat er dus “iets” was. Dit was echt net 4 weken denk ik dan. 2 weken later mocht ik terug en daar was een vruchtzakje met een erwtje te zien. Dat erwtje had een kloppend hartje en ik had het geluk het ook al te horen. Dat was echt om 6w+0… Het klopte nog traag maar dat zou vanaf volgende week een pak sneller kloppen.Als je het verschil ziet op twee weken dan denk ik ook dat alles kan… Een paar dagen maken echt veel verschil

https://postimg.cc/Xp5SqBVQ

https://postimg.cc/Vd849Jq7

Terug
Bovenaan