<p>hallo allemaal</p><p> </p><p>april 2021 een bbz gehad, vanaf 4+6 veel krampen en met 5+5 met spoed geopereerd, 1.5 liter bloed in m'n buik en kantje boord. gelukkig allemaal goed gekomen.</p><p>nu het volgende, ik heb gisteren naar eigen berekening 5 weken zwanger een inwendige echo gehad waarop alleen verdikt bms te zien was van ongeveer 12 mm geen vruchtzakje niks. ik lees overal dat met 5 weken een vruchtzakje te zien is. vk denk dat ik wss korter zwanger ben maar naar eigen berekening lijkt me dit haast onwaarschijnlijk, willen jullie mee rekenen? hadden jullie wel een vruchtzakje of mischien ook niet en later wel? ben erg bang voor een 2de bbz en weet me geen raad.</p><p>6 Aug menstruatie </p><p>20 Aug piek ovu test dag 15(was vanaf 19 Aug positief en op 21 Aug ook nog maar aflopend</p><p>21 Aug dag 16 eisprong denk ik</p><p>31 Aug minuscuul positieve test(echt turen) na mijn mening 10 dpo</p><p>4 sept (nod bij cyclus 29 dagen) positieve clearblue 1-2 en kruidvat 2v5 duidelijk streepje nog geen knaltest</p><p>6 sept al dikkere streep </p><p>9 sept knaltest kruidvat (eerder niet geprobeerd (2 gelijke strepen)</p><p>echo na eigen mening dus op 5 weken precies en niks te zien.</p><p>enige wat ik me kan bedenken is dat ik 1 a 2 dagen korter zwanger ben als mijn lutuele fase langer was (dit was vorige maand 31) maar alsnog teste ik 10 dpo al positief</p><p>wat is jullie mening, is er nog kans of had ik allang een vruchtzakje moeten zien?</p><p>aankomende woesndag (5+4) nieuwe echo</p><p> </p><p>groetjes </p>