Echo 6+3

<p>Goedemorgen! </p><p>Ik had afgelopen donderdag wat bloedverlies heel licht met afvegen, nu had ik dit met de 2 oudste ook! Maar vanmorgen was het weer.. nu heb ik de vk gebelt en zou ik morgen voor een echo kunnen dan zou ik ongeveer 6+3 weken zwanger zijn!</p><p>Heeft iemand misschien ervaring met een echo rond deze tijd? </p>

Ja ik heb er een gehad. Met 6+1 hartje was toen nog niet zichtbaar maar er was wel gezien dat t allemaal goed zag. Met 6+5 terug geweest en toen klopte het hartje wel.

Hoi Bloosje,
Ook ik heb met 6+3 een echo gehad, alles zag er goed uit maar het was twijfelachtig of het hartje klopte. Een week later was het goed gegroeid en klopte het hartje ook.
Heel veel succes gewenst!
Groetjes Siska.

Ik heb met 5+6 mijn eerste echo gehad en zag toen al een hartje kloppen. 
Wel langzaam maar dit was normaal volgens de VK
Morgen de tweede echo met 7+3

Ik heb ivm een bloeding ook een echo gehad met 6+2. Hartje klopte en het zag er goed uit.
Denk dat het bij iedereen anders is. Succes!

Wij hebben met 6+1 een kloppend hartje gezien op de echo. Het kan ook zijn dat er nog niks te zien is, maar dat hoeft niet te betekenen dat er iets mis is. 
Ik zou dus gewoon gaan en dan kan de vk je wel vertellen of het normaal is wat je ziet. Heel veel succes! 

Terug
Bovenaan