Echo 6+5

<p>Hoi allemaal!</p><p>2 weken geleden heb ik een echo gehad waarbij ze zeiden dat ik +/- 5+4 was</p><p>Vandaag weer een echo waar ze denken dat ik 6+5 ben. Hebben jullie toevallig echo's van rond deze tijd? </p><p>Er was gelukkig wel een goed kloppend hart te zien, weer een geruststelling voor nu:)</p><p> </p>

Hallo, 
Niet iedereen krijgt zo'n vroege echo.. Dit is omdat ze met 12 weken veel meer kunnen zien..
Ik had bij 6, 8 en 12 weken een echo omdat er  een risico was op overstimulatie (pcos en clomid en tweelingen in de familie) dan kan je ook cyste ontwikkelen.. 
Bijzonder he, de eerste keer het hartje zien =)
Goede zwangerschap gewenst

Wat spannend zeg! Ik. Mag de 19e van deze maand en ze denken dat ik nu 5 weken ben. Ik kijk er enerzijds natuurlijk erg naar uit, maar probeer te realiseren dat het nog alle kanten op kan. Hoe voel jij je ?

Hoi! Nee dat had ik gelezen idd. Maar omdat ik eigenlijk wel zoiets had dat ik verder was tegen de 8 weken aan. Ook als ik uitging van de vorige keer. Haha.
Ik had cystes in mn eierstokken, maar die zijn nu ineens verdwenen. Erg fijn wel.

Hartelijk dank!

Ik heb vorige week een echo gehad met 6w4d. Je zag echt een mini-mini-mensje (was zo'n 6-7 mm) maar het hartje klopte echt super! Leek zowat door ons kindje heen te kloppen zo hard die ging ?? Verder zie je nog weinig met die termijn maar dat is logisch.

Gebruiker10105364 opzich voel ik me prima! Ik geef wel vaak over en ben opgenomen geweest voor Hyperemesis. Maar nu wel weer herstellende gelukkig.

Spannend zeg, gefeliciteerd ♡

Terug
Bovenaan