Echo 6+6 weken

<p>Hi meiden,</p><p>Vraagje hoor!</p><p>Vandaag een echo gehad met 6+6wk. Gelukkig een mooi kloppend hartje! Maar de baby lag echt heel erg tegen de wand aan en was daarom moeilijk te meten.</p><p>Vlk zei is normaal bij deze termijn. Toch maak ik me een beetje zorgen.</p><p>Hebben jullie hier ervaring mee? Of zat jullie baby al in het midden van de vruchtzak? <br /><br /></p><p>xx Madelief</p>

Is heel normaal dat het zo laagg ligt. Zelfs bij mijn 10.5 weken echo lag het helemaal onderin.. Das heel normaal.. Pas als het groeit en meer beweegt gaat het verliggen..

Ja hoor.
Hier ook bij 7w echo tegen de wand aan. Meten was ook hier moeilijk. Met 10w de termijn echo en toen is bijgesteld naar 11w. Bij deze echo stuiterde de baby alle kanten op.
Dus niets om je zorgen te maken.

Dat is wel normaal hoor mijn kleine meid was ook niet makkelijk te meten met 6+5 weken ze hadden haar zelfs iets te klein gemeten... Met de eerste termijn echo zelfs 6 dagen eerder uitgerekend dan wat hun in eerste instantie hadden gemeten! Dus ik was al bijna een week verder hihi!

Terug
Bovenaan