Echo 6 weken vruchtzakje te klein

6 weken en vruchtzakje te klein<br /><br />Wie van de meiden heeft dit ook gehad en is het toch goed gekomen? <br />
 
Dat is inderdaad wel een erg klein vruchtzakje. Meestal zit er een flinke zwarte vlek om het vruchtje heen, en bij jou lijkt het hele vruchtzakje gevuld te zijn met het kindje. Ik geloof dat ik hier een hele tijd terug (maanden tot jaren) al ooit eerder een topic over gezien heb, waar het helaas niet goed is afgelopen. Ik kan het topic zo niet meer terug vinden. 

Heel veel sterkte met de onzekerheid, het is natuurlijk niet wat je hoopt te horen bij je eerste echo.
 
@elsiejoy
Maak me eigen best wel zorgen hierom
Bah wat een onzekerheid zeg.

4 miskramen gehad en nog nooit een kloppend hartje gehoord
Vandaag voor het eerst.
Zo blij dat ik een kloppend hartje zag totdat de verloskundige zij het vruchtzakje is wel erg klein?
 
He dromertje,
Wat ontzettend k*t! Geen ervaring met een te klein vruchtzakje. Afgelopen maandag wel te horen gekregen dat het hartje te traag klopte. Ook bij de eerste echo.
Mag je ook over een week weer terug komen?
Die onzekerheid maakt je gek. Veel sterkte komende tijd. Ik hoop dat het goed komt voor jullie!
 
@gebruikermik
Jemig wat ontzettend heftig voor jullie zeg! Hoever ben je nu en wat zegt de vk?

Wij mogen ook over een week terug komen

Spannend allemaal! Hopen op goed nieuwe voor ons over een weekje ?
 
Ik was dan afgelopen maandag 7+2 maar de vk meette een grootte van 5.1 mm want volgens mij overeenkomt met 6 weken. En dan een traag kloppend hartje. 
Wij mogen maandag weer terug komen. Ben blij als het zover is ?
 
@gebruikermik zwanger zijn hoort zo leuk te zijn maar jemig vind er niks aan op het moment. Vind het vooral heel heftig dat als je een hartje heb gehoord en dat het daarna stopt ?
Weten ze bij jou al zeker dat het fout is?
 
Ja het hoort inderdaad leuk te zijn maar helaas is het allemaal niet vanzelfsprekend. Ik heb 4 maanden geleden ook al een miskraam gekregen met 11 weken dus had gehoopt dat het deze keer goed zou gaan. 
Nou dat zei ze niet met zoveel woorden maar daar kwam het voor mijn gevoel wel op neer eigenlijk. 
Wat zei ze tegen jullie?
 
Terug
Bovenaan