Echo 6 weken

<p>Hoi allemaal, </p><p>Na een miskraam begin maart nu weer zwanger :) Ik ben alleen erg onzeker.. Van de week de eerste echo gehad en daar was gelukkig een kloppend hartje te zien! Ik zou volgens mijn laatste menstruatie toen 7 weken en 2 dagen moeten zijn maar ben na de miskraam 1x ongesteld geweest en die cyclus duurde langer dan normaal. Volgens de echoscopiste zou ik net aan 6 weken zijn en dat vond ze dus ook niet gek na de mk. Iemand een vergelijkbare echo van rond de 6 weken? En vinden jullie het een beetje kloppend? </p>

Als ik de weken goed heb, wordt met de twaalf weken echo de leeftijd bepaald aan de hand van de lengte. Die zat bij mij vrij goed in de buurt van de dag dat we sex hadden gehad. Wacht nog even af.

Ze schatten leeftijd aan de hand van meten en met mm verschil kan dit al dagen verschillen. Ik werd ook alle keren terug geplaatst en echo erna weer vooruit en klopte het weer zo goed als met mijn eigen berekeningen.

Als je na je miskraam een wat langere cyclus had, zou het best kunnen dat je deze cyclus misschien ook wat later je eisprong had. Dan klopt de berekening vanaf je ELM inderdaad niet helemaal. Bij 10-12 weken berekenen ze op de echo je termijn en uitgerekende datum. Nu is het nog zo klein dat je zo een paar dagen opschuift als ze net een mm anders meten

Terug
Bovenaan