echo 6 wk

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal ,

we zijn gisteren voor het eerst een echo laten maken ivm niet weten hoelang zwanger ik dacht zelf  'zo'n 7 wk blijkt daarvoor dus veelste klein ben toen goed gaan rekenen kwam toen uit op 6wk en 1,5 dag kan het dan kloppen dat het hartje nog niet klopte. het vruchtzakje was 3.4 cm en het vruchtje 2,5 mm klopt wel ongeveer want aan het eind van  de 6wk  zou hij het dubbele moeten zijn gegroeid. moet over 2 weken weer een echo laten maken om te kijken of het wel gegroeid is. Ik moest ook niet uitsluiten dat het vruchtje overleden is ivm erg klein.  
We hadden eigenlijk wat anders verwacht. ik was hier  eigenlijk al bang voor vorige week had ik het gevoel van  het is er niet meer.gek he.

Ik hoop dat iemand mij een beetje kan gerust stellen, want ik wordt gek van mezelf  

groetjes nelly

Hoi Nelly,

Hoop dat ik nu eindelijk het berichtje kan typen en niet hondert keerstommeforum!!!
Sorry wordt hier niet goed van!!!

Nou weet dat je in onzekerheid zit en das al heel vervelend, probeer toch positief te zijn!!!
Een miskraam weet ik uit ervaring kan je niet tegen houden, en misschien was het vruchtje nog niet groot genoeg om het hartje te zien kloppen. Had zelf een echo met 6.5wk gehad en toen klopte het hartje wel!!!
Dus nog ff wachten en wie weet zie je een mooi hartje kloppen!!! Wens je heel veel succes nog met wachten en je zwangerschap!!! Laat je het wel ff weten???

Liefs Sandy 21wk en 5dgn

Terug
Bovenaan