echo 7 weken

Hallo, ik ben nieuw hier. Zwanger van de derde en uitgerekend op 3 juli 2012.
Nu heb ik dinsdag de eerste echo (inwendig)gehad, maar er was helaas niet zoveel te zien. De gyneacoloog moest goed zoeken, uiteindelijk zag hij wel een vruchtzakje met een klein vruchtje erin, maar nog geen hartactie. Hij zei ook dat het "erg tegen de rand geplakt zat". Ik kreeg het idee dat hij het gewoon allemaal niet zo goed kon zien.
Ik moet maandag over een week terugkomen, dan wordt er gekeken of het een goede zwangerschap is.
Wie heeft dit ook meegemaakt, ik ben erg onzeker en durf niet meer blij te zijn.
Het gekke is dat ik me super-zwanger voel, dat geeft me wel weer hoop....

Jaqueline, ik las dat er bij jou ook nog geen hartje te vinden was, klopt dat?

Ey woman, don't worry. Ik heb afgelopen week ook een echo gehad en mijn zevende week was net begonnen. Het is allemaal zo klein. Wat kun je nou echt zien? Volgende week ziet het Er vast al anders uit. Is het een paar mm groter.

Jij voelt je superzwanger, probeer daarop te letten en van te genieten. Je lijf liegt niet. En bovendien je hebt je rijstkorreltje al gezien. Hij zit er echt!!! Mssn heeft ie nog een paar daagjes nodig voor dat hij zijn knipperlichtje aandoet.

Volgende week weer een kans. Ik hoop van harte dat zijn "ik-ben-er-echt-mama-knipperlichtje" dan knippert ;)

Een lieve energie-en-hoop knuffel van FFoontje

Hoi women
bij mij was er idd ook nog geen hartactie te zien, maar de echo was uitwendig en door de vk uigevoerd.
Maar herken je gevoel wel hoor, het is jammer dat er geen activiteit is, want dat is wat je eigenlijk wilt zien.
Ik hoop voor je dat over 2 weken de echo beter zal zijn, ik mag 30 november weer en hoop dan ook dat fel begeerde knipperlichtje te kunnen zien
knuffels

ik ben nu 6 weken zwanger (afgelopen woe een echo gehad inwendig) en toen dachten ze al wel iets van het hartje te kunnen zien maar zeker weten deed de gyn het niet. a.s. woe weer een echo benieuwd wat er dan uit komt.

Terug
Bovenaan