Echo 8+2 - Hoe veel cm was jullie frummel?

<p>Goedemiddag allemaal! </p><p>Vandaag de echo gehad met 8 weken blijkt dat ik 8 dagen en 2 ben nu.</p><p>Nu is onze kleine frummel 1,7 cm. Is dat normaal qua groter? Overal waar ik zoek is het al groter.... weten jullie nog hoe groot het was met 8 weken? Ben erg benieuwd haha!</p><p>Alles liep gelukkig wel op schema dus dat geeft een goed gevoel. Frummel bewoog al veel en het hartje zag je goed kloppen. </p><p>Liefs</p>

Met 9.1 was mijn meisje 2,42 cm. Met 8 weken weet ik niet. Ze heeft de gehele zwangerschap onder aan de curve lijn gezeten. Was 49 cm bij de geboorte (38+5 weken)

Hoi, ze berekenen hoe lang je zwanger bent aan de hand van hoe groot je vruchtje is dus het klopt wel dat het die grote is. Met de termijn echo kan het nog aangepast worden want dan kunnen ze het beter berekenen.
Gefeliciteerd in ieder geval en geniet van je zwangerschap.
Nog 1 tip, probeer in een groepje te komen met dames die evenver zijn als jou, zo kan je makkelijk ervaringen uitwisselen want als je op google gaat zoeken dan word je meestal niet vrolijk en heel erg onzeker ?

Bedankt voor het reageren allemaal. Dan zit ik nog best gemiddeld zo te zien haha! Nou ja we zullen zien. Kan niet wachten tot de volgende echo zo leuk!! :) liefs

Wij hebben een echo gehad met 7+3 en het was 1,34 cm dus ook niet groot? 
En het zal echt wel goed zijn, je inderdaad niet te druk maken. Anders had de verloskundige er ook wel wat van gezegd?

@dekleinste. Ik had maandag een echo, toen was het 6/7 mm. Ik zou 7 wkn toen zijn en hij gaf toen aan 6+3/4  donderdag had ik weer een echo en toen was het ongv tussen de 0,9 en 1,03 cm  dat kwam weer meer overheen met de 7 weken.  Maar ze gaf aan dit kan volgende week weer anders zijn.  Heb maandag de 9 wkn echo dus ben heel benieuwd! 

Terug
Bovenaan