Echo 8 weken

<p><span style="color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; font-size: 17px; background-color: #f7f8fa;">Hoi iedereen,  Een kleine 2 weken geleden ging ik vol schrik naar de 1ste echo (had een miskraam gehad begin dit jaar). Als alles oke was, moest ik die dag 7 weken zijn. Gelukkig was de echo vrij goed, mooi kloppend hartje gehoord maar ik werd wel terug gezet op 6weken en 1 dag. En ik maak mij daar zo’n zorgen in. Ik moet deze woensdag terug voor een echo en zou dus 8 weken zijn dan maar door mijn vorige miskraam, die ook op 8 weken was, ben ik zo bang dat het hartje niet meer zal kloppen of dat er gewoon iets mis zal zijn waardoor ik misschien weer een miskraam ga hebben. Zijn er nog vrouwen die zo’n enorme schrik hebben gehad? En ging de zwangerschap na een miskraam dan goed of niet? Ik slaap er echt niet goed van, heb steeds nare dromen gewoon puur van de schrik :(</span></p>

Wat vervelend voor je! Probeer het echt los te laten.. Je kan de ene zwangerschap niet vergelijken met de ander. Maar buiten dat begrijp ik je angst heel goed!
Ik zelf heb voor mijn eerste een miskraam gehad en daarna nog 2 keer. Nu ben ik 25 weken zwanger van ons tweede kindje en vind het nog steeds ontzettend spannend. 

Sterkte!

De termijn klopt niet altijd helemaal! Pin je daar dus niet te veel op vast. Hier zelfs paar weken vooruit gezet, wat volgens mijn berekeningen helemaal niet kon. 

Zelf januari 2018 een miskraam gehad. Kleine vier weken later weer een positieve test in mijn handen en hier huppelt nu een vrolijk peutertje rond. 

Probeer even wat ontspanning voor jezelf te vinden! ??

Hoi,
Ik heb in februari helaas ook een miskraam gehad met 8 weken. Vorige week echo gehad, ik vond dit ook echt heel spannend. Was zo bang dat het weer fout zou zijn.. Maar gelukkig een kloppend hartje en volgens hun meting zou ik juist 3 dagen verder zijn dan ik zelf dacht.
Maar maak je hier niet al te druk om.. Het is maar een schatting en bij de volgende echo meten ze op nieuw, dan kan er misschien weer wat anders uit komen. Toen ik vorig jaar zwanger was van onze dochter ben ik ook een week terug gezet en alles was gewoon in orde.

Terug
Bovenaan