echo afspraak

Hoi meiden,

Zodra ik wist dat ik zwanger was heb ik vrijwel gelijk de vk gebeld om ervoor te zorgen dat ik zo snel mogelijk een echo kon krijgen. Dit had ik al afgesproken toen ik nog maar net uit het ziekenhuis was na mijn curettage. Ik heb de vorige keer een leeg vruchtzakje gehad en voelde van het begin af aan dat het niet goed zat. Dat wilde ik bij een volgende zwangerschap heel graag voorkomen.

Nou schijnt dat pas met 7 a 8 weken te kunnen. Maar ik dacht het zal mij niet gebeuren dat ze dan net met vakantie zijn (ofzo)en alles moet worden uitgesteld. Ik moest en zou met 7 weken die echo hebben.  Vandaar dat ik direct heb gebeld.

Zij zou ervoor zorgen dat ik met 7 weken de echo zou krijgen. Nou heb ik net de datum gehoord: maandag 22-8 om 9.30 uur. Da's nog minder dan 7 daagjes!! Jippie en oooooooooh wat spannend.

Ik neem het gegeven advies hier op het forum van Miep absoluut ter harte en probeer me heel rustig te houden.

Groetjes Nanda  

Hoi Kat,

Fijn dat je voor me duimt. In onze omgeving heb ik alleen een hele goede vriendin verteld dat ik weer zwanger ben. Verder durf ik het nog niet te vertellen. Er duimt dan ook niemand hier met ons mee. Dus je meeduimen is van harte welkom!!

Groetjes Nanda

Wow dat is echt lekker snel!! Hoop dat je een heerlijk druk kindje ziet!! Hartje hoort!! en helemaal op de roze of blauwe wolk kan blijven!! Ben er van overtuigd dat dat gaat lukken!!

succes,

groetjes Patricia

Terug
Bovenaan