Echo al gehad en nu helemaal blij

Hoi meiden

Vandaag mijn echo al gehad (ipv morgen om 16.00 uur) had weer bloedverlies en werd gewoon helemaal gek. Kan er gewoon even niet meer tegen.
Mocht meteen naar de VK voor een echo. Durfde gewoon niet te kijken, tot ze zeiden dat het hartje klopte. IS het niet helemaal geweldig.

Nu voorgenomen niet meer te kijken naar het toiletpapier. Als het misgaat, dan wil ik dat zien in de wc. Maak mij zelf helemaal gek.
Maar nu helemaal blij. Ga nu zwangerschapskleding bestellen, want ik kan er echt niet meer in. Zit gewoon niet meer lekker

x xxx yvonne

Fijn dat alles goed is en hoop dat je nu lekker kan gaan genieten. En ik ben blij dat ik al zwangerschapsbroeken had want ik loop er al 3 weken in ong. Ow kijk ff bij miss etam leuke opruimingen daar, heb gister een broek gekocht voor 14 euro haha.

xx

Wat fijn zeg een goede echo!ze zeggen als je het hartje eenmaal heb gehoord je nog maar heel weinig kans op een miskraam heb.ik heb 10 aug mn eerste echo ben dan 7 weken.
dit word ons 3de kindje en merk ook s avonds al dat ik behoorlijk dik ben.heb deze week avonddiensten op het werk dus doe dan maar iets wijdere kleding aan,want wil nog even wachten met vertellen.bij mn 1ste kreeg ik pas rond de 19 weken een buikje,bij de 2de rond 11 weken en nu nu al haha....hoop dat weer een beetje in vorm momt straks,was eigenijk weer net van mn zwangerschapskilos af (was er 20 aangekomen)
ah ja de jongste is ook nog maar 10 mnd
liefs jootje

Wat een heerlijk gevoel zeg!! En nu niet meer druk maken en gaan genieten van je kleine wurmpie in je buik ;)

@mamajo83, ik ben ook zwanger van de derde en inderdaad als ik s'avonds in de bank zit is het toch al een beetje opgezwollen :)

nu jullie het hebben over een opgezwollen buik, dat heb ik ook en zo erg savonds dat je kleding niet meer lekker zit met knopen bij je buik.. dacht dat tbij mij zo gek was.. vind het wel erg vroeg voor 5,5 week. of vinden jullie dit normaal?

Terug
Bovenaan