Echo babyview

Nog vier nachtjes slapen, dan krijg ik een echo.. spannend! Ik ga naar Babyview in Hoofddorp en weet dat ik een video/dvd inclusief uitleg krijg, maar is er iemand die weet of bij Babyview ook het hartje wordt opgenomen? Trouwens, alle ervaringen met dit echobureau zijn welkom. Ik heb tot nu toe gelukkig alleen erg positieve dingen gehoord.
 
Ik ben bij babyview in Oirsbeek geweest.
Je kan op de dvd het hartje laten opnemen, want ze verteld via een microfoon wat je allemaal ziet.
Op een gegeven moment zet ze het beeld stil en hoor je alleen het hartje--> prachtig !!
Echt een mooie ervaring en prettige sfeer daar.

Veel plezier !
 
Ja hoor, het hartje laten ze zien op de dvd en ook horen je ziet ook een uitdraai van de hartslag op dat moment,en echt de uitleg bij babyvieuw is fantastisch!!heel veel plezier.groetjes el
 
Hoi,

Wij zijn bij Babyview in barendrecht geweest. Echt een geweldige ervaring, neit te vergelijken met echo's in het ziekenhuis. Ze heeft alle tijd voor je, ze zien het hartje, en ik weet niet hoever je bent, maar bij mij (ik was toen 28 weken) zag ze de maaginhoud, 4 hartkamers, ze berekende of het groot of klein kind is, en gewoon nog veel meer dingetjes echt heel veel informatie gehad. Leuk voor je dat je dit gaat doen zeg!!!

Heel veel plezier dus!!!
groetjes karin
 
Terug
Bovenaan