Echo bij 6 weken zwagerschap.

A

Anoniem

Guest
Ik ben extreem onregelmatig ongesteld geweest na het stoppen met de pil. Eerst duurde het 7 weken voor ik ongesteld werd en toen 6.
Toen het daarna uiteindelijk 8 weken duurde en mijn tests negatief waren ben ik naar de huisarts gegaan en die heeft mijn bloed gecheckd.
En wat bleek? Ik ben zwanger!! Huh? dacht ik, ik??
Maar het HCG gehalte was erg laag. De week daarop en de week erna heeft de dokter het weer gemeten en toen bleek het snel meer te worden.
Het is waarschijnlijk een hele prille zwangerschap. Maar hoe lang ik dan precies zwanger ben is onmogelijk te berekenen. Ik kan tussen de 4 en 10 weken zijn. Maar als we naar mijn HCG waarden kijken is het meest waarschijnlijk 4 a 5 weken.
Om zeker te zijn krijg ik over twee weken al een echo.
Dat is natuurlijk heel erg vroeg. Dan ben ik dus 6 a 7 weken!
Heeft iemand dit ook gehad?
Zag je al wat?
Ik vind het super spannend.

groetjes Kersensnoepje

hoi hoi ik heb bijmij voorige en echo gehad bij 6 weeken toen zaagenwe het hartje nu krijg ik vrijdag een echo met 6 weeken en 3 daagen dus spanend of we het hartje zien liefs jolanda

Ook ik heb dit gehad,omdat ik hetzelfde had als jij. Met 7 weken had ik de echo. Je zag een piepklein vruchtje met een zakje "eten". En het hartje zag je lichtjes kloppen.
Wel leuk om te zien hoor. Wij hebben de foto gebruikt om het aan onze ouders te vertellen. Met 14 weken weer een echo gehad en je staat verbaast hoe hard zo'n kind dan van bijna niks tot echt een kind uitgroeid.
Groetjes V.

Terug
Bovenaan