Echo bij 7 weken

Hoi allemaal,

Wij weten sinds vorige week dat we zwanger zijn ;-) We zijn super blij, maar ook super nieuwsgierig of alles goed is. Ik heb daarom een eerste echo afspraak gemaakt op 31 maart. Dan ben ik 7 weken zwanger. Ik hoor regelmatig dat de eerste echo pas bij 8 weken kan.. Wie heeft hier ervaringen mee? Is een echo bij 7 weken niet te vroeg!? Ik wil niet ongerust gemaakt worden, terwijl dat mogelijk helemaal niet nodig is.

Groetjes Suzanne

wij hebben een hartje mogen zien knipperen bij 7 weken :) kreeg alleen een inwendige echo, omdat via de buik lastig in beeld te brengen was. Dus zeker niet ongerust zijn betreft de echo, positief blijven. Gefeliciteerd!!! :) 

wij hebben een hartje mogen zien knipperen bij 7 weken :) kreeg alleen een inwendige echo, omdat via de buik lastig in beeld te brengen was. Dus zeker niet ongerust zijn betreft de echo, positief blijven. Gefeliciteerd!!! :) 

Hoi! 
Toen ik 7 weken was was er nog geen knipperend hartje te zien 
met als gevolg dat ik dus bang was dat t niet goed was..
Het was gelukkig bij de volgende echo helemaal prima en inmiddels heb ik een heerlijke dochter van 6 maanden 
maar ik vond die echo zo vroeg super kut! Omdat ik alleen maar bang was
maar goed er zijn ook mensen die wel een hartje zien knipperen met 7 weken 
heel veel geluk! En het zit vast goed! 

Met 6 weken en 1 dag een kloppend hartje gezien. Op dat moment zei de gynaecoloog dat ik 5 weken en 5 dagen was. En ondanks dat dus toch een kloppend hartje gezien. Het kan blijkbaar al vroeg :). Succes 

Terug
Bovenaan