echo bij ruim 8 weken??

hallo allemaal
ik heb net een afspraak gemaakt bij de verloskundige, bij deze praktijk hebben ze zelf een echoapparaat dus hoef er   niet voor naar het ziekenhuis.ik ben dan 8 weken en 3 dagen zwanger(volgens mijn berekening).ze gaan dan een echo maken.is er dan al iets te zien of is het daar dan nog te vroeg voor??
groetjes

Hallo ik ben zo blij,

Ik ben nu 10 weken zwanger en heb een echo gehad bij 8 weken en 4 dagen. Te zien was dat het hartje klopt en dat het op schema ligt qua groei. Ook kunnen ze berekenen of de uitgerekende datum overeenkomt met de grote van het kindje.

Veel succes en plezier, geweldig om te zien. Ik krijg ook nog een 12 weken echo, 8 weken was ivm klachten die de verloskundige wou checken.

Liefs,
Miepzzz

hoi hoi

ik heb zelf al een echo gehad toen ik 6 weken en een paar dagen zwanger was en toen was er al iets te zien, een week later as er ook hartactie te zien dus ik weet haast wel zeker dat je wat gaat zien! succes en veel plezier :D

liefs antoinet, 29 weken en 2 dagen

hallo allemaal
bedankt voor jullie reacties, ik heb er echt zin in!!zullen ze dan een inwendige echo maken of gewoon uitwendig??maakt me niet zoveel uit hoor, als mijn wondertje maar te zien is maar dan weet ik wat ik kan verwachten.ik ben het vergeten te vragen(dom)

Hallo!

Bij mij probeerde ze uitwendig maar ze konden het niet goed zien omdat mijn baarmoeder naar achter ligt. Toen hebben ze het inwendig gedaan en je ziet het dan echt 1000 x beter.

Veel plezier!

Liefs,
Miepzzz

ja bij mij moest het toen ook inwendig maar vervelend vond ik het niet. het was god te doen hoor het doet geen pijn. dus..
en het is inderdaad dan heel mooi te zien!
geniet ervan dat je naar je kleintje kan kijken!

groetjes antoinet

Hai,

Ik heb morgen 3 weken geleden een echo gehad, ik kreeg een vroege echo vanwege 2 miskramen, ik was toen 8 weken zwanger, ze probeerde het uitwendig maar zagen uitwendig niks, inwendig wel een soort van garnaaltje met een mooi kloppend hartje.
Morgen krijg ik mijn 2e echo, dan ben ik 11 weken, ik ben wel gespannen, maar heb vertrouwen, overigens heb ik al wel 2 kinderen.
Wens jou veel s6 met je zwangerschap.

Groetjes Inge

hallo allemaal

ik heb gister de mooiste foto van het jaar gekregen.en ja wij zijn ook nog maar 8weken zwanger,we dachten 7 maar blijken toch een weekje verder te zijn.

Wat een geweldige ervaring en zeker omdat je nu pas goed beseft dat er nog een hartje klopt in mij.

dus nee hoor die echo kan geen kwaad..

en als je er bent...GENIETEN HE!!!

grt roovertje in dop

Terug
Bovenaan