Echo bloedingen in baarmoeder

<p>Hoi,</p><p>ik heb vandaag de termijn echo gehad. Met de baby was alles perfect alleen ik heb een paar kleine bloedingen van 1 a 2 cm in mijn baarmoeder om de vruchtzak heen. Ik verlies zelf geen bloed. Ik ben nu bijna 12 weken zwanger maar maak me toch een beetje zorgen. Ik lees op internet veel over hematomen, maar volgens mij zijn dat hele grote bloedingen.. die kunnen gevaarlijk zijn omdat ze vruchtzak mee kunnen nemen als je bloedverlies krijgt. </p><p>De VK zegt dat ik me geen zorgen hoef te maken omdat de kans dat het nu nog mis gaat mega klein is. Daarnaast zijn het kleine bloedingen.</p><p>Heeft er iemand hier ervaring mee?</p><p> </p><p>Myl</p>

Ik had met de echo met 10 weken 2 stolsels/bloedzakjes op de echo, beide ongeveer een cm groot. Ze maakte zich hier geen zorgen over, met 12 weken weer een echo om die stolsels te checken en toen waren ze weg zonder dat ik een bloeding oid heb gehad. 
Kun jij ook niet om een extra echo vragen ter geruststelling voor over een paar weken?

Met 6 weken verloor ik bloed en waren er twee onverklaarbare bloedingen te zien in de baarmoeder. Een week later waren ze al grotendeels verdwenen. Inmiddels bijna 12 weken zwanger. Heel begrijpelijk dat je je zorgen maakt, maar zolang je verder geen klachten hebt, vooral lekker genieten :) 

Terug
Bovenaan