echo-bon!

Kreeg vandaag een brief van moeders voor moeders. Ben de gelukkige winnaar van een echo-bon. Dus ook van deze uk lekker een pretecho. Helemaal in mijn nopjes nu ahahahahaha.

Wat leuk, gefeliciteerd!!!!!
Jij weet als geen ander waarvoor je het doet( moeders voor moeders) en als je dan ook nog zo'n mooi kado wint, helemaal leuk!

Weet je al ongeveer wanneer/ welke week je de echo wilt laten maken?
In elk geval heel veel kijkplezier alvast!

Ik denk dat ik een pakket neem. Met de 17 weken 1 en met 26 weken 1. Komt precies uit met de bon en mag ik 2 keer spieken. hahaha. Heb er bij de eerste ook van genoten. (en ik wil graag weten wat deze gup wordt, of ik de prachtige kleertjes nog een keer kan gebruiken of dat we failliet gaan aan jurkjes enz hahahaha)

2x spieken is natuurlijk helemaal super!
Wij willen wel een pretecho laten maken maar dan 1x. Denk net als bij onze dochter zo rond de 24 weken. Wij zijn er nog niet over uit of we willen weten wat het is. Nou ja, ik wil het niet weten maar mijn man wel. Bij de eerste wisten we het niet.
Willen jullie gaan vertellen wat het geslacht is?

Wow! Dat is leuk. Ik doe ook mee met MvM, maar ik begin het potjes plassen toch wel zat te worden. Ik moet door tot kerst, dus nog even een paar weekjes volhouden. Bijna alweer klaar! Het is voor een goed doel!

We hebben dezelfde discussie hiero. Bij mijn vorige zwangerschappen wilde ik het heel graag weten of we een jongetje of meisje kregen. Dat vond ik wel zo praktisch. Dit keer denk ik dat het ook wel leuk is om eens niet te weten wat het wordt, maar mijn man wil dus wel het geslacht weten.... Achjaa.. Het duurt gelukkig nog 9 weken voordat dit aan bod komt, dus komt tijd komt raad. :) Ik moet nog drie weekjes wachten voordat ik een afspraak kan maken.

Terug
Bovenaan