Echo + Controle

Hallo dames!

Zoals jullie weten had ik erg last van mijn buik en had vaak harde buiken wat op weeen leken. Maar het gaat nu beter met me. GELUKKIG!
Ik heb vandaag ook een groei echo gehad en onze knul zat boven het gemiddelde qua groei en kilo's.

Verder hadden we het over de harde buiken die ik heel vaak had en ze konden er niet echt heel veel aan doen. M'n baarmoeder was aan het ''oefenen'' voor de bevalling. De beeb was ook al ingedaald, mijn buik ''hing'' ook al een beetje vond ik de laatste paar dagen. Lage bloeddruk en niets bijgekomen dit keer. In totaal 7 kilootjes.

En toen kreeg ik weer een harde buik .. Pff :( Moest niet te veel doen, weer hetzelfde liedje, BAH! Ik hoop dat de laatste paar weken echt heeeeeeeeel snel voorbij gaan. Want dit is echt geen pretje..

he meis bah wat vervelend zeg, hoever ben je nu? hoop snel dat je kleine wondertje in je armen mag gaan krijgen.

de laatste loosjes duren het langst, dus hoe ff vol.

liefs

Hey,
Fijn dat het beter gaat nu met je, tja wat lovertjuh al zegt makkelijker gezegd als gedaan maar welk eruuug belangrijk nu hoor.
Fijn dat alles goed was op de echo! Goh en 7 kilo's das niet veel, fijn hoor. Heb je er straks ook minder last van lijkt mij (al heb ik geen ervaring aangezien het ook hier de eerste is haha)

Meid ik hoop ook echt dat de laatste weekjes snel voorbij gaan... ik zit hier ook maar te wachten. Ik denk de vervelendste weken van de hele zwangerschap. Pff maar ja ook deze weken horen erbij.
Succes en sterkte

Liefs

Ik wil heel graag rustig aan doen, doe ik ook al een week maar wil zooooooo graag schoonmaken haha. ''BEETJE'' last van nesteldrang, maar voorlopig blijf ik hangen op de bank.

Ik vind 7 kilo ook niet veel, al zeg ik het zelf haha, moet niet meer als 5 kilo bij komen de laatste paar weekjes.

Ik hoop voor iedereen dat het nu super snel gaat :(

Heel lief je reactie trouwens, bedankt!

Liefs

Terug
Bovenaan