Echo eiblaasjes

<p>Beste allen, </p><p>ik zit met iets heel geks in mijn hoofd. Ik heb op 27 mei een miskraam gehad. De bloeding heeft 2 weken geduurd. </p><p>Op 18 juni was mijn hcg gedaald van 648 naar 3,5, dus geen zwangerschapshormoon meer aanwezig. </p><p> </p><p>Op 25 juni onbeschermd seks gehad. </p><p> </p><p>Op 28 juni ben ik bij de verloskundige geweest voor een inwendige echo omdat ze zeker wilde zijn dat er niks overgebleven was, omdat ik nog steken had. De baarmoeder was leeg en alles zag er voor de rest goed uit. Baarmoederslijmvlies begon ook iets dikker te worden. Ze zag in mijn eierstokken 2 eiblaasjes. Waarop ik vroeg of ik dus nog geen ovulatie heb gehad aangezien ze 2 eiblaasjes zag. De verloskundige bevestigde daarop dat de ovulatie nog moest komen. Ik heb sinds die dag de ovulatie bijgehouden, maar tot heden geen eisprong te bekennen.</p><p> </p><p>ik heb nou al 2 dagen last van lichte menstruatiepijn. Vandaag had ik opeens ook roze afscheiding (leek beginnend menstruatie). Nou vind ik het best raar omdat ze 5 dagen terug nog zei dat ze 2 eiblaasjes zag (ook aan mij laten zien) en nu al roze afscheiding heb wat lijkt op een menstruatie.</p><p>is het niet zo dat ik eerst een ovulatie hoor te krijgen aangezien er 2 eiblaasjes te zien waren en daarna na ong 2 weken mijn menstruatie kan verwachten? </p><p> </p><p>Ik ben zo in de war en de zwangerschap is zo gewenst. Wie zou hier meer over weten </p>

Heb je de ovulatie bij gehouden met ovulatietesten? Misschien heb je de piek net voor je echo gehad? En heb je hem daarom niet kunnen opsporen? 

Ja ik heb gelijk na de echo mijn ovulatie bijgehouden met ovulatietesten. Ik vind het super raar dat ze 5 dagen terug op de echo eiblaasjes ziet en ik na 5 dagen al “ongesteld” word. Beginnende menstratie denk ik. Ookal zou ik de piek gemist hebben, dan hoor ik toch niet na 5 dagen ongesteld te worden? 

Sorry hoor, snap er zelf niks meer van

Ik zou gewoon even afwachten of je menstruatie echt doorbreekt. Normaal gesproken is dit 14 dagen na de eisprong. Dus het is idd wel een vreemd verhaal. Heel misschien toch een innestelingsbloeding dan? Of toch je eisprong? Het ligt er een beetje aan hoe lang die 'blaasjes' nodig hebben om te springen. Had je helemaal geen streep op je ovulatie test? Bij mij worden de strepen nooit heel donker. Maar ik zie wel duidelijk verschil met de andere dagen. En dan heb ik zelf ook de gevoelige testen.
Ik zou het gewoon even afwachten en als je het niet vertrouwd contact opnemen met je verloskundige/ gyneacoloog. 

Terug
Bovenaan