Echo en intake gehad

Vandaag mijn officiele afspraak gehad. Eerst even de echo (die was goed) en toen de intake. Jee het is gewoon echt. Kregen vanalles mee en moeten nu ook dingen gaan regelen. Spannend hoor allemaal.
Voel mij wel wat beter door de medicijnen. Dus hoop nu wat aan te sterken en te kunnen gaan genieten.
Morgen een afspraak maken voor de 12 weken echo bij het echo centrum. Ook weer spannend

x yvonne

Wat fijn meid dat alles weer goed is!! Geloof het n u maar echt...je bent zwanger!!!!! En het regelen is erg leuk om te doen, geniet van die tijd meid!! Ga je nog de combinatietest doen? Wij niet, we doen alleen de 20 weken echo. Ik mag dus nog even wachten tot de volgende echo haha.

Geniet van dit gevoel meid en hopelijk knap je nu steeds meer op!!

Liefs ciomama

Hoi, dank je wel ciomama. Ja, kan het eigelijk nog niet erg geloven dat het allemaal goed is.
Nee wij gaan niet de combinatietest doen. Hebben het wel overwogen, dit vanwege mijn broer die down heeft. Maar je krijgt geen duidelijke uitslag en we willen niet verder voor vruchtwaterpunctie ed.
Bij de echo doen ze wel nekplooimeting, dus als ze wat zien dan horen we dit.
Vandaag ga ik een afspraak maken voor de 12 weken echo. Deze heb ik dan over 3 weken. (spannend) kunnen dan eindelijk het termijn ook bepalen. Was nu moeilijk, omdat ze via de buik de echo had genomen.

Hoe gaat het nu met jouw?

xyvonne

hoi hoi
fijn dat de medicijnen werken
en dat de echo goed was!
spannende tijden he
ik heb opvang al geregeld ( tis onze 2e dus direct bij onze gastouder gereserveerd) kraamhulp en besloten geen moeders voor moeders of nekplooimeting te doen
of borstvoeding.

de rest moet nog maar eerst weer op de been komen.
nog 2 weken en dan hebben wij onze termijnbepaling, tot nu toe houden ze het op 7mrt maar de kleine was wel groter dan ze konden meten (door opgekruld liggen) dus met beetje pech moet ik over naar de febr.2012 nu ik hier net wen

ben je alleen misselijk of heb je meer klachten?
groetjes sabine

Gefeliciteerd met je goede echo!
Heerlijk dat het echt goed is.
Je hebt zeker nog 7 maanden om van alles te regelen dus eerst even lekker genieten.
Liefs, Pieta

Terug
Bovenaan