Echo en toch bang

Hoi Dames,

Ik ben nu 4 wk en 4 dg zwanger en 16 dec uitgerekend. Erg pril nog allemaal. Heb in feb een miskraam / curettage gehad ( 15 wk ). Tijdens die zwangerschap ben ik nooit misselijk geweest. En nu ben ik alleen misselijk geweest paar dagen na de bevruchting, en nu eigenlijk niet meer zo. Ben nu zo bang dat het weer mis gaat. Niet dat ik misselijk wil zijn ofzo, maar het schijnt een goed teken te zijn als je het wel bent. Iemand hier ervaring mee ??? Of kan die misselijkheid nog komen ??
Heb wel gebeld voor een vroege echo, 14 Mei, ben dan 8wk. Hoop dat alles goed is / gaat.

Nou bedankt voor jullie steun.

Liefs van mij.
 
Ik denk dat ze dat gewoon tegen mensen zeggen die misselijk zijn, om hun een troost te geven. Je maakt mij niet wijs dat het een betere zwangerschap is als je misselijk bent. Bij de eerste was ik niet misselijk en alles was prima en nu ben ik wel wat misselijk geweest. Nou geef mij het maar zoals het de eerste keer was!
 
ik denk niet dat je kunt zeggen als je misselijk bent heb je een goede zwangerschap bij iedereen is dat anders!
Ik werd zelf pas misselijk vanaf week 8!! tot ongeveer 15 weken.
Dus het kan nog komen, maar hoop het niet voor je hoor! is niet fijn!
Ik hoop dat je kan genieten en ik wens je een hele fijne zwangerschap toe!
Ik heb zelf ook een miskraam gehad, dus ik snap je angsten goed!!

 
Ik ben twee keer een beetje misselijk geweest (bijna niet dus) en ik ben nu 17 weken en 2 dagen zwanger. Afgelopen vrijdag nog een echo gehad en alles was prima. Dus ik zou proberen om me niet al te veel zorgen te maken als ik jou was. Maar ik snap de angst wel hoor, maar de kansen dat het goed gaat zijn nog altijd veel groter dan dat het misgaat.

groetjes, Jane
 
Ik ben nu bijna dertig weken zwanger en ook nog geen seconde misselijk geweest. Maar de helft van alle zwangeren schijnt misselijk te zijn... Wees blij als je het niet bent dan kun je lekker genieten.
groetjes janneke
 
Ze zeggen wel eens, hoe ellendiger je je voelt hoe beter. Ik was wel ietsje misselijk, maar niet zo dat ik steeds moest overgeven. Heb ook 2x miskraam/curretage gehad. Dus ik weet een beetje hoe jij je voelt. Die eerste weken zijn gewoon heel erg spannend. Sterkte!

Groetjes Nicole
 
Terug
Bovenaan