echo en van alles en nog wat :)

Hoi mama's!
Ik ben er weer, het is alweer een paar weken geleden dat ik iets geplaatst, of gereageerd heb. Ik was aan het verhuizen, en dat is nu achter de rug. Maar dit is zeker geen hobby van me! In de tussentijd heb ik ook mijn eerste, en een paar dagen terug tweede echo gehad. Ons kleine beebje groeit goed, helemaal op schema. Op de eerste echo was ik 9 weken en een beetje. En de kleine boef zwaaide even heen en weer richting ons met z'n kleine armpjes! Zo schattig en leuk om te zien :) Op de tweede echo was hij lekker aan het rond dansen, hij vermaakt zich prima daarbinnen. Het hartje hebben we nog niet kunnen horen, want op de echo apparatuur zat helaas geen geluid.. Maar dat komt zeker de volgende keer! Ik mag namelijk nog een keer voor een echo, over twee weekjes. Ik kan nu al niet wachten, het is echt prachtig om je kleintje zo te zien groeien.

Verder gaat het met mij wel redelijk goed. Wel wat last van m'n bekken al, erg balen.. Misselijk ben ik ook nog steeds dagelijks, vooral s'morgens is het vaak raak. De lucht die uit de koelkast komt daar gruwel ik van en ga direct een potje staan kokhalzen. Heerlijk toch haha! Verder ben ik een blije moeder, en kan ik niet wachten tot ik rond buikje heb :D

Hoe is het met jullie allemaal? Ik lees hier en daar leuke maar helaas ook minder leuke berichten. Voor die dames, heel veel sterkte..

xx MamaBeer

Hey Gellukig is de verhuizing voorbij voor je . Leuk dat je hem/zij zich zo ziet vermaken daar binnen . Nu hoopen dat je misselijkheid weg gaat hè !
Gefiliciteerd xxx Chantie

Terug
Bovenaan