Echo en volle blaas?

Hoi allemaal,

Ik heb dinsdag a.s. mijn tweede echo en ik vroeg me af of het belangrijk is om met een volle blaas te komen? Ik had 3 weken geleden een inwendige echo en zou graag willen dat het nu bij een uitwendige blijft. Ik had ergens gelezen dat je voor een uitwendige echo met een volle blaas moet komen, maar hoe werkt dat dan? Duwt de blaas de baarmoeder naar voren oid?

Volgens mij hoef je dan niet met een volle blaas te komen. Inwendig doen ze als je nog niet zoveel weken bent, anders krijgen ze het niet in beeld. Vanaf 9 weken doen ze de echo van buiten en daarvoor is een volle blaas niet noodzakelijk.

vanaf een week of 9 steekt de baarmoeder als het goed is boven het schaambeen uit, en zou de echo uitwendig moeten kunnen.
Ik weet niks van een volle blaas. Ik werd tijdens de 20-weken echo de vorige keer zelfs tussendoor naar de wc gestuurd om mijn blaas te legen....

Ik heb een uitwendige echo gehad bij mijn zoon toen ik 7weken was toen moest ik een volle blaas hebben zo dat de baarmoeder hoger zit.
Nu ga ik volgende ben dan volgens telling om een dag na 10 weken en nu hoefde het niet

Terug
Bovenaan