Echo en we weten wat t wordt, nouja is :)

Hee ladies,

Vanochtend, na een hele nare droom van een miskraam, hadden we de echo. Door dezelfde dame die de andere echo's bij de vk had gedaan, dus dat was leuk!

Alles bijlangs gelopen en het leek allemaal goed, toch een fijne bevestiging!

En, mn gevoel van de afgelopen dagen klopt! We krijgen een zoon! Echt ontzettend leuk en zo krikken we de verhouding in december weer wat bij ;) Voor mijn ouders hun derde kleinzoon (van de 4 kleinkinderen) en voor mijn schoonouders een eerste stamnaamhouder!

Grappig, het geeft echt meer richting aan je verwachtingsgevoel nu ik weet dat het een jongetje wordt... De komende dagen familie en vrienden op de hoogte brengen en dan gooi ik het daarna op FB denk ik.

Vandaag zijn ook mn eerste kleertjes binnengekomen (had al wel veel gekregen, deze zelf gekocht), erg lief! En nu verder genieten van dit mooie nieuws...

Oja, mn bekken blijven wel opspelen, ondanks dat ik braaf mn oefeningen doe. Maar goed, ik loop nog! Hihi, tot zover de update!

Liefs Emilie-Ann

Hey Emillie-Ann

Fijn dat alles helemaal goed is, en zeker na zo'n nare droom!

Een zoon, van harte gefeliciteerd. Wilde je veel plezier wensen met het shoppen, maar dat komt helemaal goed als ik dat zo lees haha.

Geniet nog na van je mooie echo.

Liefs

Super fijn dat alles er goed uit zag:)
Ennuh, dat worden dus blauwe tinten in het kamertje!
Leuk dat je het nu ook gaat vertellen aan iedereen!
Geniet ervan!
X Anneke

Zo zie je maar hoe je er van te voren mee bezig bent. Dat komt in je dromen terug. Maar leuk hoor een jongen. (zag het ook op Facebook). Ik vind het zo leuk om te weten wat het wordt, het kindje wordt zo echt voor mij maar vooral voor mijn man en kinderen.

Lieve Emilie-Ann,

Wat vreselijk dat je zo'n nare droom hebt gehad, niet fijn maar gelukkig zijn dromen bedrog.

Wat een heerlijk nieuws dat bij jullie ook alles goed is en geweldig: een ZOON!! Van harte gefeliciteerd meid.Leuk dat er nu ook wat kleertjes zijn binnen gekomen en nu gerichter shoppen, ze hebben zoveel leuke dingen voor de kleine knul :)

Geniet ervan en veel plezier met het goede nieuws vertellen aan familie en vrienden.

Liefs Lynn.

Terug
Bovenaan