echo enzo...

Zometeen moet ik weer naar het ziekenhuis en ik ben echt helemaal opgejaagd... Voel me zenuwachtig...
Ze gaan nu kijken of ik afgelopen weekend mijn ei gehad heb.. Denk dat er ook een samenlevingstest gedaan gaat worden. OHHHH Ik zit echt te shaken. Ben heel emotioneel op het moment, ze hoeven me maar boos aan te kijken en ik kan janken. Als ik terugkom uit het zh ga ik gelijk weer kijken of er meer dames zijn vandaag, want ik heb echt behoefte om even over van alles en nog wat te keuvelen.
Tot straks liefs Lill.

hoi hoi,

ik zit op mijn werk en leef hartstikke met je mee hoor!. Ik kan die zenuwen en alles al hebben, voordat ik uberhaupt naar het ziekenhuis moet. Heel veel toy toy!!

liefs Angelique

Hoi Angelique,

Fijn dat je op je werk even bij ons langs kunt komen. Ben net terug uit het zh en nou moet ik vrijdag weer terugkomen omdat ik waarschijnlijk mijn ei nog niet gehad heb. Heel raar... dit wordt echt de langste cyclus die ik ooit gehad heb sinds ik met de pil gestopt ben (1 1/2 jaar geleden).
Groetjes Lill.

Hee Lill,

Meid, dat was een spannende ochtend voor je! Jammer dat je je zo opgejaagd voelde en er zo in ging. Ik herken het wel het is allemaal ook behoorlijk zenuwslopend. Ik ben ook vaak genoeg met tranen in mn ogen het zh uit gelopen voor wat frisse lucht en had dan het idee dat iedereen het zag (terwijl ik een grote zonnebril op had)...
Vreemd zeg dat je eisprong zo laat is! Hebben jullie flink geklust dit weekend, maar dan mag je wrsch. a.s. weekend opnieuw! Gelukkig is dit voor jullie geen straf, toch?! Hopelijk zie je vandaag toch de zon nog schijnen, meid. Kop op hè!

Liefs, Suus

Hoi Lill,
Ik herken het helemaal, ik heb het namelijk afgelopen maand gehad en ik heb het geluk dat ze het nog een maandje gaan doen. Dus volgende week maandag mag ik weer. Het is gewoon de samenloop van omstandigheden, ziekenhuis in en ziekenhuis uit. Op deze momenten ben je er juist nog meer mee bezig dan normaal.
Ik ben ook heeeeel zenuwachtig, tril bij wijze van spreken de beugels uit.
Maar ik heb me nu toch wel een beetje geleerd om mijn verstand op nul te zetten, dat werkt echt! Klink moeilijk maar hoe vaker je in het ziekenhuis komt hoe beter dit gaat.
Ik denk aan je suc6
Veel liefs Ang …

Terug
Bovenaan