echo erasmus wel goed

Hai hai,

Vanmorgen bij het erasmus geweest voor het intakegesprek. Gaf hier mijn ongerustheid aan van de echo die ik vorige week in mijn eigen zh had gehad, ik zou 5 dagen minder ver zijn en dat kon niet. Maar gelukkig bleek op de echo die ik vandaag had dat dat niet het geval was en ik gewoon 10,2 weken zwanger ben en dat het er goed uit zag en niet net als de vorige x vocht om het kindje. Dit maakt dat ik een stukje zekerder ben , nu volgende week woensdag de vlokkentest en hopelijk zijn dan de meeste zorgen/ongerustheid over drie weken voorbij en kan voor ons dan eidelijk het enieten beginnen want vinden we nu nog erg moeilijk.

Groetjes Danielle

Nou meid, toch al een kleine opluchting... Als de vlokkentest goed blijkt te zijn, mag/moet je echt gaan proberen te genieten!!! Ik hoop voor jullie dat de uitslag niet te lang op zich laat wachten! Duim voor jullie dat jullie kindje helemaal gezond is!!!

Ohhh wat goed gelukkig had net mijn reactie bij je vorige bericht gezet ahhahahah.
Maar mag ik vragen waarom vlokkentest ipv vruchtwaterpunctie?

ik ga nu duimen dat de vlokkentest helemaal in orde is hihihih

Fijn dat het je in ieder geval een positief gevoel geeft, nu met z'n allen duimen voor de uitslag en dan komt het helemaal goed! Toch samen een klein vreugdedansje gedaan, het is een klein stapje...maar wel de goede kant op!!!

Liefs grote broer

Terug
Bovenaan