echo-ervaringen gevraagd!

Hallo meiden,
Gezien mijn leeftijd (ik ben 37 en nog maar net zwanger van mijn eerste) mag ik al een echo laten maken als ik ruim 6 weken zwanger ben. Heeft iemand daar ervaring mee? De assistente zei dat je dan misschien het hartje al kan zien! Is dat echt waar??? Wat kan ik verwachten?
Liefs, el.
 
Hoi El. Het klopt dat je het hartje kan zien kloppen. Bij mij was dat precies bij 6 weken. Verder zie je dan alleen nog niks. Het vruchtzakje en vruchtje. Maar het is wel bijzonder. Je krijgt wel een inwendige echo, maar dat is ook niet vervelend. Succes met je zwangerschap.

groetjes Anne
 
ik wou het zelfde zeggen als hie boven,over een inwendige echo.ik had er een met 8 weken,zag toen wel een hartje.als ze zegt dat je het hartje misschien kan zien zou dat best kunnen maar het is wel erg vroeg hoor!! maar wie weet!!

heel veel succes!!!

groetjes claudia
 
Ik heb met 7 weken en 2 dagen een echo gehad. Inderdaad inwendig.
We konden toen al heel goed het hartje zien kloppen en verder zag het kindje er uit als een grote pinda.
Maar ondanks alle latere echo's (ben nu 32 weken) was die allereerste nog steeds de allermooiste! Gewoon het besef dat er iets in je groeit en het al een eigen hartslag heeft. Kan (tot nu toe) niks tegenop.

Heel veel plezier!

gr,
Prize
 
Had mijn eerste echo met mijn 2e zwangerschap precies met 6 weken, en het hartje zag je inderdaad kloppen. Verder zag je nog helemaal niets, vruchtje is dan pas een paar milimeter, dus dat is echt nog heel weinig, alleen dat kloppen valt op.
 
Ik had met 7 weken mijn eerste echo. Ook inwendig, maar hartje was niet te zien. 3 dagen later kreeg ik een nieuwe echo en toen klopte het prima. Ik wil je niet ontmoedigen, maar mocht je het hartje niet zien, dan is dat niet meteen reden tot paniek. Het is nog erg 'jong' en ze zullen het dan vast nog een keer bekijken. Ik ben inmiddels bijna 36 weken en hij klopt als een tierelier, hihi.

Groetjes Miriam
 
Mijn eerste echo was met 6 weken en 3 dagen en toen kon je ook een kloppend hartje zien. Verder zag je een boontje, dat was dan het kindje en een vruchtzakje erom heen. Het was nog niet veel maar het was toch enorm fijn om het te kunnen zien.

groetjes, jane
 
Terug
Bovenaan