Echo ervaringen

Hé meiden,

Nog een beetje rustig hier in onze mamaclub. Komt vast door het geweldige weer afgelopen week.

Gisteren heb ik onze echo gehad! En ja hoor het hartje klopte!!! Zo ontzettend happy! Ik ben een paar dagen verder als we dachten, Ik ben niet op 11-2 maar op 6-2 uitgerekend (9 weken en 1 dag). Schiet lekker op!. Ik zag ons kindje zelfs als bewegen. Nou ja, kindje is een groot woord. Het was 2,23 cm en het hoofd en romp waren goed te onderscheiden. Ook zagen we al stompjes wat armen en benen aan het worden zijn. Ben nu al trots op dit kleine wonder!

Die vreselijke onzekerheid ben ik nu gelukkig kwijt. Ik ben natuurlijk de 12 weken grens nog niet gepasseerd, dus hou nog een kleine slag om de arm.

Vanavond gaan we het aan onze dochter van 2 vertellen. En daarna naar mijn moeder. Heel de wereld mag het nu weten!!! Schreeuw het van de daken...

Natuurlijk ben ik ook nieuwsgierig naar jullie echo-ervaringen. Dus meiden stort je hart uit!

X Suus

Heerlijk he, zo'n goede echo!
Gefeliciteerd!
Ik moet mijn echo nog krijgen, du kan er nog niks over vertellen. Di 14 juli ishet onze beurt.
Nu wel extra spannend na de miskraam 4 maanden geleden.

Geniet maar van dit heerlijke gevoel!

Groetjes (ook een ) Suus

Wij hebben vorige week onze echo gehad met 8w1d.
We liepen een weekje voor met ons uitreken sommetje. Ben nu uitgerekent op 08-02-2010 i.p.v 01-02-2010...

Er was bij ons niet echt iets te zien daar was het nog wel te klein voor: 1,6 cm. Wel hebben we het hartje gezien en gehoord, en dat was toch wel het belangrijkste en dat het goed groeit..

Onze fam. hebben we het al verteld maar nu we een super goeie 2de echo hebben gehad mag iedereen het weten!!!

We zijn super trots dat we weer zwanger zijn en genieten er volop van!

Groetjes Daphne 9w2d

Hi,

Hier komt de echo pas over vier weken (ben nu 7 weken + 5 dagen). Ik vind dat erg laat, dus wij gaan niet wachten met vertellen tot de echo er is. Wij zijn van die mensen die graag ons geluk delen. Maar ook ons verdriet kunnen we dan delen als het mis mocht gaan. Daarbij ken ik verschillende verhalen dat het met 22 of zelfs 39 weken nog mis ging, maar geen van voor de 12 weken, dus wij houden ons niet aan de "regels".

Alleen ben ik wel "jaloers" op al diegenen die al een echo hebben gehad. Ik wil ook zo graag!!! Dat is zo mooi! Meiden: geniet van jullie echo foto's!

Groetjes Tamara.

Hoi hoi,
@Tamara vind ik idd ook erg laat echo pas met bijna 12 wk. Hier is ie in ziekenhuis standaard bij 8 wk en vorige keer bij verloskundige zelfs een inwendige echo gehad bij 7 wk.
En tja het kan altijd mis gaan ook ik hoor verhalen van 25 wk en 39 wk waarbij het mis is gegaan. Natuurlijk blijft de hele zwangerschap een beetje angstig want je kunt niet in je buik kijken of alles goed gaat. Gelukkig gaat het veel vaker goed dan fout dus daar hou ik me voorlopig aan vast.
Nog ff volhouden meid dan heb jij ook je echo.
Knuffel Natje

Bij ons doen ze het ook pas met 12 weken. Wel balen als ik hoor dat het bij de meesten al bij 10 weken is. Nu moet ik wachten tot 3 aug.....
Nog een paar weekjes dus. Ik vind het wel erg spannend, ook omdat het dan pas echt werkelijkheid wordt voor ons.

Groetjes

Hé meiden,

Wachten tot de 12 weken duurt idd eruggg lang. Maar jullie worden straks wel beloond op een mooi beeld. Voor de 10 weken lijkt het nog niet echt op een kindje maar met 12 weken wel! En dat is natuurlijk wel zo leuk.

Daar heb je nu natuurlijk nog niet veel aan... wachten duurt altijd vreselijk lang!!! Grrrrr!!!!

Jullie tijd komt nog, hou vol!

X Suus

Hallo meiden,
Wij hebben vandaag onze eerste echo gehad, we zijn 7weken en 6dagen zwanger en 23februari uitgerekend!!!
En natuurlijk een gezond hartje zien kloppen!!! Wat was dat fantastisch zeg!!!

XXX Liv

Terug
Bovenaan