Echo foto kopiëren zelfde formaat

<p>Goedemiddag dames,</p><p>Even een vraagje. Weten jullie een manier dat ik de echo kan kopiëren dat hij zelfde formaat blijft? Want als ik wil kopiëren op de scanner zelf dan heb ik alleen fotoformaat of groter en wil de echo juist on een lijstje doen en die is echo formaat. </p><p>Vast bedankt.</p>

Gewoon zo kopiëren op fotopapier? Dan zal het aan onze printer liggen want hij werd niet mooi. Zal hem is inscannen en dan als pdf opslaan en printen. Dank je wel voor je reactie.

Gewoon zo kopiëren op fotopapier? Dan zal het aan onze printer liggen want hij werd niet mooi. Zal hem is inscannen en dan als pdf opslaan en printen. Dank je wel voor je reactie.

Even kijken of je iets kan instellen bij het kopiëren of scannen,  welwel zin datdat hij standard pdf op minder goede kwaliteit doet dan foto's scannen, maar dat je dit aanaan kunt passen.

Lastig. Wij hebben gisteren alleen gescand, op superhoge resulotie, maar niet geprint, dus geen idee wat daar uit komt. Soms kan het helpen om vanuit een ander programma (paint.net kan je gratis downloaden, en kan meer dan paint) te printen, de standaard programma's gaan altijd van foto's uit, en dat is vaak best onhandig. Scanners op werk hebben vaak ook veel opties, maar ik kan mij voorstellen dat je daar niet je echo wilt scannen. Bij scannen en kopiëren heb je wel bijna altijd kwaliteit verlies, daar is niet veel aan te doen. Alleen echt professioneel scannen kan dat verminderen. Dat kun je bij een fotowinkel vaak laten doen. 
Hopelijk lukt het nog!

Terug
Bovenaan