echo foto,s

hee dames lijkt me leuk foto rondje te doen van onze humpies:)

hier 9weekjes oud

en hier 13weken en 2dagen zoals je ziet ligt het met kontje aan de voorkant en de beentje in me rug te trappelen had ik met caithlyn ook wat groeit het snel he

liefs

Wat een leuk idee om de echo`s te plaatsen!
Dat groeit inderdaad enorm hard zeg!
Ik ben ook heel benieuwd maar ik mag pas 4 maart komen voor mn eerste echo.
Waarom heb je eigenlijk met 13 weken nog een echo gehad als ik vragen mag?

Geniet maar van je hummetje in je buik.

quote: Ris reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-02-2009 16:27:55'));

Wat een leuk idee om de echo`s te plaatsen!
Dat groeit inderdaad enorm hard zeg!
Ik ben ook heel benieuwd maar ik mag pas 4 maart komen voor mn eerste echo.
Waarom heb je eigenlijk met 13 weken nog een echo gehad als ik vragen mag?

Geniet maar van je hummetje in je buik.

oh dan moet je nog even wachten ja:( hoeveel weken ben je nu?

nou ik heb al meerdere echo,s gehad vanaf 6wkeen iedere week ze dachten eerst dat de beeb buiten de baarmoeder zat omdat ze steeds niks zagen en uiteindelijk bleek gewoon dat ik korter was als dachten, en die met 13weken was bij de verloskundige de rest was allemaal bij de gyn

jij ook genietse

liefs

quote: sisi-22 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-02-2009 19:30:58'));

Hier onze kleine schat met 20wk :D

en het is een Jongentje :D:D:D (zie pijl)

groetjes Simone

mv Mart en 28wk zw

ow geweldige foto man echt super lief zo he hihi en een zoontje:) wij mogen nog ffies wachten

liefs mama van caithlyn 03.03.2008

en 13wkn en 5dgn zwanger van ons 2e wonder

Hoi dames,

Ik heb even een tip voor jullie.
Toen ik een echo kreeg in de zwangerschap van mijn dochter (2004) werd de foto afgedrukt op 'thermisch' papier. Dat is dat hele dunne gladde papier. Als dat te veel aan licht wordt bloodgesteld vervaagd de foto op een gegeven moment. Ik ben met mijn echo naar een fotograaf gegaan en heb een kopie van de echo laten maken. Die is dan op gewoon fotopapier en die vervaagd niet. Misschien een tip?
Zeg wel ff tegen de fotograaf dat hij niet met warmte mag werken omdat de echo ook met warmte op het papier wordt gedrukt. Hij zal dan wel weten wat hij moet doen.

Succes, mama 1977

Jou beeb kun je goed en mooi zien zeg, simone!

Ik ben pas 5 weken, dus nog maar heeeel pril.
De eerste echo is heel belangrijk voor mij, als ik die gehad heb, zal ik pas echt zwanger zijn!

Terug
Bovenaan