ECHO GALERIJ!!!

Dat is onze kleine met 24 weken

Groetjes Boontje, vandaag 28w

Ik zou graag mee men foto'tjes opzetten maar kan iemand me uitleggen hoe ik dit doe want begrijp er niks van :d
Ik klik op het 6de icoontje in de balk hierboven en eerst krijg ik altij een aantal keren dat ik het opnieuw moet proberen,als het mij dan lukt komt er iets op voor een url in te geven,maar begrijp er niets van,of is dit alleen bij mij...
Liefs orchideke

Dit is mijn mooie meisje!

Dit is de twintig weken echo maar ik ben inmiddels alweer 35 week!

Allereerst: zo kan je een foto erop zetten (lukte mij eerst ook niet, heb dit gecopieerd van het november forum)

stap 1 : ga naar http://photobucket.com/login.php?link=topmenu  en maak 1 acount aan of log in als je al een acount hebt.

stap 2 upload een foto die je hier op het forum wil hebben.

stap 3 wacht tot de foto geupload is en druk dan op de (kleine) foto zodat hij groter verschijnt.

stap 4 druk dan rechtermuisknop 1 x in op de (grote)  foto en er verschijnt een menu kies daar dan kopieeren van.

Stap  5 open een nieuw onderwerp hier op het forum en vlak het gewoon met rechtermuisknop(krijg je dat menu weer) en dan plakken.

SUCCES!!!

Ps. de link niet hier openen maar in een nieuw internetvenster, even een account aanmaken, is zo gebeurd, foto ´s erin zetten en dan kopieren en plakken. Heel simpel.

En hier is mijn 21weken echo (in almere doen ze de 20w echo met 21 weken)
Ik heb hem een beetje scheef ingescant, maar hij/zij staat erop!
Ik ben nu 26weken en vind het wel een beetje jammer dat ik nu tot de real live ontmoeting moet wachten; zou zo graag nog ff in mn buik  kijken...

Liefs Nika

Terug
Bovenaan