Echo - geen dooierzakje (ervaringen?)

Hi allen,

Afgelopen vrijdag mijn 1e echo gehad. Helaas zag de arts geen vruchtje en ook geen dooierzakje. Haar gevoel was niet goed, maar het kan ook nog te pril zijn en ze durfde daarom geen uitspraak te doen. A.s. woensdag weer terug voor een nieuwe echo.

Iemand van jullie hier ervaring mee? Geeft natuurlijk geen garantie, maar wel erg benieuwd naar hoe dit bij jullie ging.
 
Hallo,

12 juli kregen wij ook te horen tijdens de 7 weken echo dat er wel een vruchtzak was maar geen vruchtje. Een week later moesten wij terug op controle, omdat ze niets over het hoofd wilden zien. Toen zagen ze wel een vruchtje zitten, maar de hartslag was te traag en er zat een vruchtje van 6 weken in plaats van 8 weken. Hierdoor kwamen we terug in een zeer onzekere, bange en emotionele week terecht. We hadden terug hoop. Een week later was het hartje gestopt met kloppen en de dag nadien hebben we met medicatie de miskraam op gang gebracht. Dit was emotioneel en fysiek een zware rollercoaster. Ik heb dus jammer genoeg geen positief verhaal voor je, maar ik duim mee dat het gewoon nog te pril was en je woensdag positief nieuws krijgt.
 
@f9GApK5Lg6ZYX77u bedankt voor het delen. Wat ontzettend verdrietig zeg, een hele dikke knuffel voor jou! Dat moeten spannende dagen/ weken zijn geweest. Herken het heel erg. Je probeert positief te blijven en te hopen dat het goed komt, maar ben dan alleen maar bang voor een nog grotere teleurstelling woensdag. En de dagen duren zo enorm lang... wat een rollercoaster ook voor jullie. Hopelijk gaat het steeds een beetje beter!!
 
Terug
Bovenaan