Echo gehad :D

Hallo allemaal,

Allereerst bedankt voor alle lieve berichtjes na mijn vorige berichtje, vanochtend om 10.00 uur mijn eerste echo gehad en het duurde even maar toen vond de verloskundige het vruchtje met kloppend hartje! Het was nog erg klein en volgens haar ben ik iets korter zwanger dan ik dacht 7 weken en 5 dagen in plaats van 8,5 week. Maakt allemaal niet uit, vooralsnog ziet het er gelukkig allemaal heel erg goed uit!!!!
Op maandag 18 april hebben we de 2e echo om exact de termijn te bepalen want dat kon ze niet vandaag. Ook zei ze: ik kan niet precies zien of het er 1 of 2 is...zeggen ze dit altijd???
Dus voor vandaag erg blij, het begin is er, nu maar afwachten tot 18 april en hopen dat alles goed blijft gaan....
Ik hou jullie op de hoogte!!
Groetjes, Karlijn
 
GEFELICITEERD!!!
Enne... volgens mij zeggen dat niet altijd hoor.
Dus wie weet.... een 2ling!
Hoe voel je je verder?
Misselijk?

Groetjes en genietse op je blauw/rose wolk!
 
Proficiat! Leuk he om dat hartje te zien!
Bij mij zeiden ze wel - even kijken of er het er geen twee zijn - dat was niet zo ;-) dus ik denk niet dat het altijd wat wil zeggen? Mar geniet en wie weet wel van twee kindjes!
 
Wat een heerlijk nieuws! Lijkt me super om te horen dat alles oke is. Geniet er van!
Misschien een tweeling.. spannend.
Ik heb geen idee of dit iets is wat ze standaart benoemen. nog 17 dagen wachten en je weet meer!
Succes met wachten en ondertussen have fun en geniet!
 
Wat een fijn nieuws! geniet er maar van... en ben nou wel benieuwd of het er 1 of 2 zijn....
spannend...
suc6 en ook genieten!
 
Terug
Bovenaan