Echo gehad en 2 kloppende hartjes te zien

Hallo allemaal!

Ik moet er even van bijkomen; heb net een echo gehad en ben in verwachting van een tweeling!!!
Het is zo ongelofelijk!! Ik ben volgens de echo nu 6 weken zwanger, i.p.v. 7 weken. Dit kan nog bijgesteld worden bij een latere echo.
Twee vruchtzakjes dus, alleen was de een groter als de andere en even afwachten of alles goed blijft gaan. De uitgerekende datum is eind april.

Ik heb al een zoontje van ruim 1,5 jaar en heb daarvoor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad en kreeg daarom een vroege echo. Ook was destijds 1 eileider verwijderd. Daarom was meer mijn angst/onzekerheid of het wel op de goede plek zou zitten.

Pff...even bijkomen dus! Over 2 weken krijg ik een 2e echo. Spannend allemaal!

Liefs!

Meid,

Wat een geweldig nieuws! Kan me voorstellen dat je in shock bent maar geloof me.....als het eenmaal in bezonken dan kan je het wel van de daken afschreeuwen. Hopelijk groeien ze allebei lekker door de komende 2 weken en kan je straks alweer wat meer zien van je tweeling!

Ben zelf bijna 27 weken zwanger van een 1-eiige tweeling en ik moest ook even bij komen maar na 5 minuten kon ik m'n geluk niet meer op! Kan me nu ook niet meer voorstellen hoe het zou zijn als ze er niet samen waren.

Geniet!!!!!! Liefs Lynn.

Hey meid,
dat is inderdaad even bijkomen haha! Je hoopt dat de zwangerschap op de goede plek zit en zie je er ineens 2!! Wow meid!
Ik hoop dat het met alle twee goed blijft gaan!!!

Wat is voor nu je uitgerekende datum?!

Liefs,

@Lynn30: Ja zeker even laten bezinken, maar we vinden het geweldig!! En het is zeker lastig om je mond nog te houden, ik zou het iedereen wel willen vertellen. Leuk dat je ook zwanger bent van een tweeling. Gaat alles goed verder?

@Butterfly1: de uitgerekende datum is 26 april 2013.

Wow! wat een super nieuws... :)

hopelijk gaat het met bijde kindjes helemaal goed, ik heb ook kans op een tweeling, maandag heb ik de eerste echo... ben benieuwd.

geniet er lekker van

Terug
Bovenaan